Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter en stressig, rörig och mindre rolig dag på jobbet. Blev lite lugnare efter rasten dock, skönt att man har bra kollegor :up:

Kom precis in efter att ha skottat i ca en timme nu på kvällen. Det var lite uppehåll på dagen men sen började det össnöa igen :down: var på ett kort ärende i närmaste byn och på ca tio minuter var jag tvungen att skyffla fram bilen från snön igen.
Satte på lugn musik nu och ska leta fram nått ätbart.

Jätte hungrig men magen är ff skitförbannad o fräser o bränner.
Prövar en tekaka så får vi se vad som händer,hoppa den slutar bränna i alla fall.

Vi har flyttat grejor fran gamla husvagnen till nya husbilen. Vi larde oss kvickt att om bensinen (Yes, vi hade bestamt att det var klart med diesel) gar ner under 1/4 tank sa gar inte generatorn, och darmed ACs. Vi har numera 2 ACn :love: och da sodra Arizona redan ligger under
Vi har ocksa upptackt att det faktist ar mindre forvarings utrymmen i motorhomet an i husvagnen ... men att vi kan leva med det.:crazy:
Jag (som normalt ar den som kor) har ocksa konstaterat att den ar WAY lattare att kora runt horn, backa och i storsta allmanhet framfora efter allmanna vagar an en vanlig husvagn.
Den ar mycket bredare an var Ford F-350 (eller vilken truck som helst) men vagnen ar ungefar samma bredd ... fast nu kanner jag det i forarsatet ocksa.:crazy:
En Semi truck ar 8.6 feet bred ... den har ar 8.5 :eek: Oh well ... jag kanner mig nu som en tamligen accomplished forare.:angel:
De forsta 5 minuterna var det lite besvarligt ... men det ar markligt hur fort man vanjer sig.:cool:
Jag har bilder, men utav nagon orsak vagrar min dator att kannas vid dem ... och jag har druckit ALDELES for mycket vin i kvall for att ens kunna fundera pa hur jag ska fixa problemet ... eller att det ens ar ett problem ... jag far helt enkelt titta narmare pa det i morgon. Eller nagon dag i en framtid utan sa mycket vin.
Vansinnigt gott vin dock. Namnet ar Orgasm :rofl: kanske inte sa konstigt att jag inte kan tanka raklinjight langre:angel: :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 766
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 251
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar