Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland är det väldigt spännande med den här reklamen, jag har mulitgym och heminredning, plus en massa böcker men det förstår jag för jag köper ju kurslitteratur hela tiden känns det som.Enligt reklamen på buke så behöver jag operera ögonen och sedan ska jag dö då reklamen säger boka din begravning. Förut var jag tydligen gravid
Jag får bara massor av reklam om vårt bokföringsprogram. Jag vill ju slippa bokföringen idag!Ibland är det väldigt spännande med den här reklamen, jag har mulitgym och heminredning, plus en massa böcker men det förstår jag för jag köper ju kurslitteratur hela tiden känns det som.
Det snöar, rätt mycket jag är trött och seg. Inte fått höra någon om blodproverna jag tog den 7/2 heller, och inget från läkaren jag träffade 31/1 är det normalt att det tar så lång tid innan man hör något om prover?
Suck nu fick jag ju höra från receptionisten att luftburen allergi visade positivt men mer än så fick jag inte vetaEnligt min erfarenhet så brukar det ta längre tid när det inte är något fel. Någon gång har jag ringt upp och frågat och då har de bara meddelat att allt såg ok ut.
Enligt reklamen på buke så behöver jag operera ögonen och sedan ska jag dö då reklamen säger boka din begravning. Förut var jag tydligen gravid
Suck nu fick jag ju höra från receptionisten att luftburen allergi visade positivt men mer än så fick jag inte veta
Ja, jag håller helt med.Jätteslarvigt av läkaren att inte sätta någon kollega på att vidimera och bevaka hennes ärenden när hon är borta så länge!
Vaknade vid halv sex av en mardröm men lyckades somna om efter en stund.
Idag ska jag till mamma för att hjälpa henne lite och umgås. Imorgon är det ett år sen styvfar gick bort så jag tror vi behöver varandra idag.