Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Enligt reklamen på buke så behöver jag operera ögonen och sedan ska jag dö då reklamen säger boka din begravning. Förut var jag tydligen gravid
Ibland är det väldigt spännande med den här reklamen, jag har mulitgym och heminredning, plus en massa böcker men det förstår jag för jag köper ju kurslitteratur hela tiden känns det som. :D

Vaknade vid halv sex av en mardröm men lyckades somna om efter en stund.

Idag ska jag till mamma för att hjälpa henne lite och umgås. Imorgon är det ett år sen styvfar gick bort så jag tror vi behöver varandra idag.

Var på ett mycket trevligt besök hos mamma och pappa i går. Blev så glad när jag kom dit och såg att de båda satt och kvällsfikade med de andra boende :love:. De behöver umgås med lite andra människor även om det är "goddag-yxskaft" när det gäller konversationen.
Mamma fyllde år så jag hade med en orkide. Hjälpte henne även ringa bror min. Båda två var väldigt pigga och glada även om mamma mest tjatade om att vi måste åka ner till Gullringen och hämta min mormors grejer. (Det är 22 år sen morfar dog och de sålde huset i Gullringen)
Fyllde även på pappas kontantkort på mobilen så nu är det väl slut på friden igen :cool::angel:.
Men jag är glad jag gick upp till dom, sist var ett ganska jobbigt besök så jag har dragit mig för att åka dit.

Det snöar, rätt mycket :meh: jag är trött och seg. Inte fått höra någon om blodproverna jag tog den 7/2 heller, och inget från läkaren jag träffade 31/1 :confused: är det normalt att det tar så lång tid innan man hör något om prover?

Enligt min erfarenhet så brukar det ta längre tid när det inte är något fel. Någon gång har jag ringt upp och frågat och då har de bara meddelat att allt såg ok ut. :meh:

Enligt min erfarenhet så brukar det ta längre tid när det inte är något fel. Någon gång har jag ringt upp och frågat och då har de bara meddelat att allt såg ok ut. :meh:
Suck :meh: nu fick jag ju höra från receptionisten att luftburen allergi visade positivt men mer än så fick jag inte veta :banghead:

Jag har blivit erbjuden ett jobb :nailbiting: Det är en kollega som byter AG som antagligen har sagt att dom nog kan fånga några till hos oss. Det senaste året har varit fullt av orimliga ledningsbeslut och det muttras rejält nu. Jisses vad mycket jag fick att fundera på helt plötsligt.

TGIF
Allt går i 140 känns det som.

Och mer jävla snö! Hade hungriga rådjur som rotade efter mögligt hösilage på gödselstacken igår. :( De orkade inte ens bli rädda när jag kom ut. Har lyckligtvis en bal som inte duger till hästarna men som duger till viltfoder som de ska få. Körde ut ett lass igår. Jägarna här är inte särskilt bra på att fodra viltet på vintern :banghead:
Fick stanna för ett annat rådjur en plågsamt mager stackare med på hemvägen. De har det verkligen tufft nu

1526 kr tillbaka. Grrr. Inga avdrag kan jag göra heller. Sitter i telefon med FK. Roligare saker kan man ha för sig. Dessutom krånglar skrivaren och jag kommer behöva köpa en ny bläckpatron och hoppas det löser problemet. Jag tror jag vill ha en makeover på dagen. :cautious:

Fytusan vad onödigt! I morse vid 5 vräkte snön ner och nu har vi +4 o solen glipar mellan molnen.
Så nu kommer jag få förstöra ryggen på att skotta slask :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 691
· Visningar
45 838
Senast: sthu
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 244
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar