Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Igår morse hade jag ganska onda värkar med 8 min mellanrum. Vaknade kl 6 av att det gjorde ont och trodde att det äntligen var dax, så jag gick upp och duschade och åt frukost. Vid 8 började de avta och försvann helt.. Hade några enstaka onda värkar på dan igår. Var hos bm idag och hon trodde iaf att bebis skulle komma snart. Hoppas på det..:)

kl

Va det något speciellt igår eller? Även jag satt några timmar igårkväll med vanliga förvärkar och några riktigt onda värkar var 4-7 min.. Men runt 23 nånting avtog dom och jag fick bara några fler under natten... Och nu är det helt lugnt!
Kanske fullmånen va sen denna månad? hehe

Och nu släppte nog slemproppen! Eller en del av den iaf. Nu måste det väl sätta fart snart, eller?

Helt lugnt här med, gör ont i ljumskarna när jag rör mig men det är ju inget nytt.... Bebisen är rätt lugn också tycker jag.

Jag har en tid på MVC bokad till måndag, hoppas jag inte behöver gå på den. Har ingen lust att höra att jag gått upp ytterligare 1 kg:crazy:.
Vad tusan ska min kropp med allt vatten till:confused::mad:?

Kom ut nu!!!! :banana::bump::bump: Hyreskontraktet gäller bara till imorgon;).

Jag är också med i ryggbedövningsklubben. Hur underbart som helst. Efter den hade jag kunnat föda ungar som heltidsjobb. :D

Innan den fick jag en spruta petidin, den var också mycket trevlig.

Inget mer som kommit ut iaf. Har lite molvärk i ryggen å en massa sammandragningar. Får väl se om det händer nåt inatt..

Åh jag är så trött på att vara gravid nu. kan den lilla plutten inte komma ut nuuu...
Den har börjat röra på sej så mycket, konstigt dom brukar ju lugna ner sej när dom har det så trångt i magen men inte min lilla...Inte skönt alls.
jag är så lång och den ligger så långt ner och har kanske sjunkt ner lite till och fått mera plats.Vet inte?
Ska till barnmorskan på måndag igen, förhoppningsvis sista gången.
Längtar ihjäl mej nu, vill ju se vad som bor där inne.

KL

Ingen bebbe här ännu, o till o med mer stillsamt o lugnt på förvärkar o andra tecken idag, lugnet före stormen :angel: ? Hoppas, hoppas :D Mamma kommer straxt o hämtar mina älskade vovvar, så vi får lite "lugnare" o så det bara är o åka in om det blir dags, guuud vad jag kommer sakna dom!!

Nu får han komma ut tycker jag!

*Kl*

hoppar in i tråden även jag med 12 dagar kvar till bf :)

sedan vill jag säga att cosmicqueen förmodligen fått sin son, inte varit inne sen igår så vad tror ni? :bump:

Grattis till den lilla söta bebisen :love:

Btw ser han faktiskt ut att heta Lucas :o

Neej va läskigt, när jag tittade på bilden så var det första namnet som kom upp i mitt huvud Lukas....:eek:.....spoooky.

Nu måste ju den lilla sötnosen nästan döpas till Lukas bara för det...:angel:

ingen aning men eftersom hon är väldigt aktiv här i vanilga fall så får man ju anta att han kommit nu :laugh:

Men Cosmic Queen så får man inte göra! Bara försvinna utan bukerapportör! Nåja du får lägga in extra många bilder som ursäkt sen! :D

Grattis Cosmic Queen :bump:

Hur mår ni alla andra?

Måste fråga..

Dom senaste dagarna så domnar ljumskarna bort en stund några gånger på dagarna, vad betyder det?

Sen så har lillen i magen börjat bli SÅÅÅ aktiv í magen, ibland gör det riktigt ont när han rör sig, kan det vara så att han letar sig neråt? För han va inte fixerad när vi va hos BM senast för 2 veckor sedan..

Min har oxå blivit så aktiv i magen, ajaj ibland. Troligen sjunkt ner lite till och fått mera plats.
Hade lite förvärkar inatt. Men nu är det lugnt igen.

Min levde rövare igår under en 4 timmars period, och ni vet ju alla hur skönt det är när de bucklar runt när det inte finns nå utrymme alls:/

Men i övrigt inget att rapportera:/

*kl*

igår hade jag verkligen hemska förvärkar. somnade halv 6 imorse :crazy: innan dess låg jag bara med en spänd mage och försökte sova...

å nu är det lugnt igen...men magen har sjunkit rejält så förmodligen så gjorde det lite nytta i alla fall!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar