Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

*kl*

TACK allihopa för gratulationerna :laugh:

Fick som skrivet en liten son i måndags!! Han kan det där med att hålla tiderna ;) Kom på BF!!

Från första värken kom hemma till han var ute tog det 22½timme, helt okej!!

Har inte bestämt namn till han ännu!

23603973.jpg

Fantastiskt söt!!:love: Så otroligt häftigt att det kan komma ut en sån där fulländad liten varelse. Grattis igen!!!:banana:

Grattis till en så söt liten pojk! Nu borde det vara min tur tycker jag. 5 dagar kvar:)

Åååh vilken underbar :love:

Hur illa var smärtan sen, fick du några trevliga droger eller? :D

smärtan gick faktiskt att genomlida ;) Testade först bara lustgas men tyckte inte den hjälpte nånting, så jag valde ryggbedövning och det ångrar jag INTE, det var som att komma till himmelriket :D

KL:
Inatt hade jag värre förvärkar än vad jag haft förut. Tyvärr höll dom inte i sig så länge, avtog när jag steg upp och gick på toa:mad:. Sen när jag la mig igen kom det någon lite halvmesig värk, och sen måste jag ha somnat. Men jag sov väldigt oroligt, vaknade fler gånger än vanligt.

Nu känner jag ingenting, så länge jag sitter ner åtminstone. Står jag upp trycker det på framfogen, men det har det ju gjort länge nu...
Suck.:crazy:

KL:
Inatt hade jag värre förvärkar än vad jag haft förut. Tyvärr höll dom inte i sig så länge, avtog när jag steg upp och gick på toa:mad:. Sen när jag la mig igen kom det någon lite halvmesig värk, och sen måste jag ha somnat. Men jag sov väldigt oroligt, vaknade fler gånger än vanligt.

Nu känner jag ingenting, så länge jag sitter ner åtminstone. Står jag upp trycker det på framfogen, men det har det ju gjort länge nu...
Suck.:crazy:

Typ sådär är det för mig dagarna igenom...känner av förvärkar då jag sitter eller ligger ner, men inte då jag står eller går. Gissar att det beror på att dom är så svaga att jag bara känner dom när jag sitter/ligger ner och slappar av/tar det lugnt.

Vill att det ska komma igång på riktigt ist... :grin:

Vad söt han är Gupello! Nu blev man ju ännu mer bebissugen :love:

/Bri, med 22 dagar till BF.

ja visst ser han ut att heta Lucas ;) jag har sagt hela graviditeten att jag vill han ska heta lucas men sambon tycker inte det :mad:

Va läskigt!!! Hade ingen aning om att du hade det som förslag ens!
Men säg till sambon att det är klart att han ska heta Lucas :) :love:

Tycker oxå Lucas ör fint, skulle oxå gärna ha det men min systers man heter det så det kanske inte passar.
Men klart han ska heta sambo. Alla på buke mot en...haha

Hur går det för er allihopa?

Emil väckte mig för drygt 1 timme sedan, bara skrek och kunde inte somna om, så han fick komma till våran säng. Medans jag låg & försökte få honom och somna så fick jag rejält onda & långa värkar som kom ungefär var 10 minut. När han väl somnat så klev jag upp och ja...nu verkar det ha avtagit. :crazy:

Blir inte klok på detta, hade värkar hela kvällen, dock harmlösa sådanna. Gick och badade vid 22 tiden och la mig, släppte under badet, men kom tbx efter ca ½ timme i sängen. Men jag somnade & sov tills vid 1 tiden då Emil väckte mig då...

Jag hade en ordentligt ond värk igår vid 22-tiden, så att jag var tvungen att andas mig igenom den. Men sen hände inget mer.
Jo, någon liten värk efter jag gått och lagt mig och efter jag vaknade. Men jag sov som en sten, vaknade inte ens för att kissa:confused: vilket ju ledde till att när jag steg upp vid halv 7 var det lite svårt att hinna på toa i tid, speciellt när man måste gå med myrsteg:angel:.

BF imorgon, men jag är tveksam på om bebis kommer "i tid".:crazy:

Har BF idag, men om det ska hålla på så här mesigt som det gör nu så kommer han inte idag o inte i natt heller :grin: Om det inte bara pangar till o sätter igång, vilket jag gärna vill ;)

Vill bara ha ut bebis, nu, nu, nu, helst igår! :)

Alltså, hur "känns" det när det börjar bli på G ? Det är ju olika för alla men jag blir så undrande, o jag känner massa smått nytt lite hela tiden men bara på messtyrka, man kan ju hoppas att jag "missar" första inledningsfasen :angel: Men vad är oddsen för det ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar