Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Cosmic Queen har du också åkt och pluppat bebis?

Om det ändå vore så väl.... 18 dgr kvar till BF idag och det känns som om det kommer & dröjja.

Var in igår och gjorde tillväxt UL iom att jag har så stort SF mått. Barnet är stort, men inte extremt, ligger inom normalkurvan. Går jag tiden ut så får vi räkna med att han kommer & väga över 4 kg iaf. Normalt med fostervatten.

Däremot blev jag inlagd. :( Mitt blodtryck var högt (har alltid legat stadigt runt 120/75 och igår var det 155/85), samt att jag hade äggvita i urinen. Fick vila hela dagen igår och inatt och imorse så var blodtrycket normalt igen och äggvitan borta. Det KAN ha berott på all stress dom senaste dagarna, har verkligen varit fullt upp, inte hunnit vila nått på dagtid på flera dgr och det är jag van att kunna göra annars. Så jag fick åka hem nu på fm igen.

Ska till BM imorgon och göra ett Glukosbelastningsprov, dvs kolla så jag inte fått graviditetsdiabetes. Om jag fått det så kan det bli tal om igångsättning.

Kommer att få en ny tid i v. 39+6 för Tillväxt UL om jag inte redan fått då...men det hoppas jag verkligen att jag fått, är i v.37+3 idag. Men som sagt, det verkar lugnt, har visserligen värk i svank & ljumskar och diffusa värkar till & från, men inget som tyder på att det skulle vara på G.

*kl*
Grattis Gupello!!
Hoppas nu att alla vi andra i den här tråden också snart får våra bebisar! :bump:

Hehe då läste du nog lite för snabbt. Jag frågade eftersom hon inte varit inloggad på en hel dag.

Får väl skriva in mig här också..

Har BF 9 Oktober men får ta och komma ut snart, har hemska förvärkar på nätterna som gör att man står i duschen och ålar och har sig, på dagarna är det väl mest ryggen och sammandragningarna som e jobbiga..

Har haft huvudvärk i flera dagar nu, men ingen feber och trött som jag vet inte vad, ska till BM imorgon och fråga vad som händer med kroppen nu..

Hur mår ni alla andra?? :D

Får väl skriva in mig här också..

Har BF 9 Oktober men får ta och komma ut snart, har hemska förvärkar på nätterna som gör att man står i duschen och ålar och har sig, på dagarna är det väl mest ryggen och sammandragningarna som e jobbiga..

Har haft huvudvärk i flera dagar nu, men ingen feber och trött som jag vet inte vad, ska till BM imorgon och fråga vad som händer med kroppen nu..

Hur mår ni alla andra?? :D

Jag mår hur bra som helst, har väl aldrig mått så bra som nu när jag är gravid. Har ju bara 9dagar kvar nu, men mår toppen.
Tycker lite synd om dej som har så ont.:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar