Vi som ska ha snart...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi som ska ha snart...

Så kände jag oxå när Rasmus var fixerad, rätt som det var kändes de som någon spruta upp frätande syra i urinröret :crazy:

Ja, det var en bra beskrivning... Funderade nästan idag om jag fått urinvägsinfektion, för det känns lite liknande. Men då gör det ju mest ont då man kissar & nu gör det inte alls ont då. Men typ hela tiden annars. :crazy:

Emil fixerade sig ju aldrig så jag har ju inget att jämföra med heller...

Här kommer ännu en med närstående Bf. 10 dagar kvar och nu får den gärna komma när den vill *puh*. Fast jag ska inte gnälla, är ändå så smidig att jag pallade med att springa på hundutställning i går med min grand danois och det gick ju fin fint. Även om folk runt om tyckte det såg himla roligt ut;)

Inga förvärkar ännu som är nåt att tala om i alla fall. Hugger till nån gång då och då neråt ljumskarna men inget som visar att det är dags ännu i alla fall.:)

*kl*

Sitter och klockar värkar, de kommer med 5 minuters mellanrum och varar i lite mer än 1 minut.. Hade jag vetat att det skulle göra såhär ont så skulle jag aldrig blitt med barn :O

:bump: Jag tror det är gupellobebis på g!!! Åk in till sjukhuset och få lite trevlig smärtlindring är mitt tips!

oj oj nu skrämmer du ju upp mig:crazy: jag som gått och övertygat mig om att det inte kommer vara så farligt;)

Nä skämt och sido men GUUD vad spännande för dig. Önskar dig mycket lycka till och du lär nog snart sitta lycklig med en liten i famnen:love:

Det fick jag också höra på MVC i måndags, men än har det inte hänt nåt... 3-4 förvärkar per dag, det är allt. Men jag har ju inte BF förrän om 6 dagar, så det är väl bara att stå ut.

Ja nej, min BM är lite hrrmm, egen, så jag litar inte på hennes känsla där :grin: Jag har rätt mkt småkänningar, spec på kvällarna och nätterna, får som väldigt tryckande SD's nu, de gör inte ont alls men har helt klart ändrat karaktär, och känns obehagliga, sådär lite så jag mår illa, mkt ilningar i vad som känns som urinröret och runt där ikring o lite öm rygg, men inget som tyder på att det är på G ännu, bara små förberedelser lixom...tycker han kan komma ut i natt :D
Men det verkar dock inte ens i närheten :cool:, från att ha varit en aning lugnare ett par dagar till o vara helt vild igen igår o idag. Men det visar sig ju snart :D

Spännande Gupello! Lycka till med barnafödandet nu!! :bump:
(fast du är troligtvis redan på BB, var ju ett bra tag sedan du skrev inlägget)

Ja, själv var jag till MVC idag, inga förändringar sen förra veckan, förutom att blodtrycket stigit lite grann. Det kanske är ett tecken?
I övrigt var SF-måttet lika som för en vecka sen, bebis ligger kvar "så långt ner den kan komma", hjärtljuden dunkar på stadigt och bra.
Och så har jag gått upp YTTERLIGARE 1 KG sen förra veckan:eek:! Tycker det får räcka nu....:mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: sjoberga
·
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt...
2
Svar
32
· Visningar
4 346
Senast: Tramptass
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 856
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar