Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner att jag är lite skoltrött. Jag tror att huvudet skulle behöva vila lite. Så jag har faktiskt sökt sommarjobb idag. Lite sent påtänkt, men de verkade intresserade så nu vill jag att ni håller tummarna här!
Kanske gör jag någon annan glad om jag tackar nej till kurserna!
Ja att plugga på distans har verkligen varit att jobba i motvind för mig. Även om jag har fått bra betyg så känner jag att plugget tar mer och mer energi från mig, och det ger liksom ingen energi tillbaks. På vanliga föreläsningar får jag energi så skillnaden är verkligen påtaglig. Så att jobba i sommar med något fysiskt, (jobbet jag har sökt är mycket fysiskt) och sedan förhoppningsvis återkomma till hösten med ny energi och förhoppningsvis viss undervisning på plats kan nog göra under för motivationen.Jag tackade faktiskt nej till samtliga sommarkurser. Har också sökt ett jobb, dock inte sommarjobb utan en visstidsanställning, med förhoppning om att få ta en välbehövlig paus från plugget nu. Håller tummarna för dig!
Mitt uppe i slutspurten av examensarbetet! Igår fick vi veta att vi får gå upp i ventilering, men var på håret. Vi lovade att fixa några sista grejer så fick vi klartecken. Vet flera som har den här nitiskt noggranna handledare som inte får gå upp. Det var verkligen en nervös väntan!!
Har också fått en tjänst, skriver på anställningsbevis här i dagarna. Känns så konstigt att börja jobba i juni, efter ha vart hemma och pluggat i 3,5 år. Fast vi är pressade i och med arbetet så kan jag ändå känna att jag kommer sakna det här. Det är en livsstil jag trivs i! Ska dock få läsa en 7,5 hp på arbetstid i höst, så det kan ju stilla abstinensen