Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har fortfarande inte fått resultatet på metodkursen registrerat i Ladok. Börjar bli lite irriterad med tanke på att vi är på kursen efters tionde vecka. Har påmint tre gånger. Behöver det ju för behörighet också till ansökningen i höst.
Det ska bli gjort idag. Jag hoppas det :-)
seeeegt.... tenta i morgon och jag är såååå omotiveradJag sitter och pluggar inför terminens sista tenta. Går sådär. Siktar på godkänt, VG känns ouppnåeligt den här gången. Men godkänt är ju viktigast...
Men puh.
Fina kommentarer på helheten osv men seminarieledaren anser att man inte kan köra den analysen vi gjorde på det urvalet vi hade. Så nu pågår en diskussion mellan handledare och seminarieledare (ingen av de examinerar vårt arbete). Verkligen berg- och dalbana på den opponeringen.
Men tills de har bestämt sig så ska jag testa att köra lite andra analyser i SPSS så att det finns något att använda.
Tenta genomliden och det gick nog ändå förhållandevis bra...seeeegt.... tenta i morgon och jag är såååå omotiverad
Och nu är det bara praktikrapporten kvar. Den teoretiska kursen som varit hela terminen, uppdelat på 4 tentor, är betygsatt och klar! VG.. Så hittills har jag VG på alla kurserna på utbildningen.Tenta genomliden och det gick nog ändå förhållandevis bra...
Bara göra klart ett grupparbete (helt värdelöst med grupparbete på distans!) och skriva en praktikrapport innan jag får ta sommarlov.