Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jösses, att plugga arbetsrätt (15HP) var ganska mastigt. Jag har tillbringat ca 2,5 timme med att skriva EN (!) övningsuppgift. Att bläddra i anteckningar, böcker och internetsidor gör sitt. Men ju mer tid jag lägger ner på att verkligen förstå, desto mer hoppas jag att det fastnar till alla prov och tentan
Lund?
Det kan nog bero på. Hos oss på VH har alla kurser som ingår i program (även om de är valbara och öppna för frist) platser som i första hand är till programstudenter, de platserna ska vara tillräckligt många så att alla programstudenter (från aktuellt år) som söker och är behöriga ska få plats.Är det någon som vet hur det funkar om man läser ett program med valbara kurser men inte kommer in på de kurser man sökt? Har en kursare med låga meritpoäng och inte full behörighet från gymnasiet som är lite orolig.
Hon är inte behörig för de kurser som ges på Ultuna så hon har sökt distans från Alnarp. Och är såklart nervös för vad som händer om hon inte kommer in. Vår programstudierektor visste inte vad som händer då.Det kan nog bero på. Hos oss på VH har alla kurser som ingår i program (även om de är valbara och öppna för frist) platser som i första hand är till programstudenter, de platserna ska vara tillräckligt många så att alla programstudenter (från aktuellt år) som söker och är behöriga ska få plats.
Ja precis. Har du läst den, eller kanske läser den nu?
Säg åt henne att prata med studievägledningen. Konstigt att psr inte har lite mer info. Men är det kurser som är valbara men inom ert program hon sökt borde det vara lugnt. Där bör studievägledare veta om det finns programkoppling eller inte (vilket psr också borde veta).Hon är inte behörig för de kurser som ges på Ultuna så hon har sökt distans från Alnarp. Och är såklart nervös för vad som händer om hon inte kommer in. Vår programstudierektor visste inte vad som händer då.