Ja, snittet på normeringspoängen i år för de som skrivit redan är 0.88.Jag menade i snitt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, snittet på normeringspoängen i år för de som skrivit redan är 0.88.Jag menade i snitt.
Ja, snittet på normeringspoängen i år för de som skrivit redan är 0.88.
Ah, jag kollade bara årets. Det betyder att det har varit lågt de senaste åren mao.För flera år, jag kollade några år från 2011 och framåt.
13:15 har jag tid. Hjärtat bultar och jag sitter o svettas.... Lär bli att ta en dusch efter 13:30
Jag behöver duscha, jösses så jag svettades, och blockout mitt i, så vi får väl se. Men jag tänkte springa en sväng lite senare så jag väntar med duschen tills dess.Hur blev det?
Får jag skicka PM?Nu har vi haft lite krismöte om tentan. Lärarna har insett att vi inte har fått den undervisning de tror att vi fått, så det är väl bra. Och så framkom det att det står fel i ladok, examinationen är 1,5 hp, inte 4,5 som det står. Men mängden vi ska producera är densamma, dvs ett quiz med 13 av 15 rätt, en essä på 1900-2500 ord och ett GANTT-schema (som vi aldrig gjort innan). Är det rimligt för 1,5 hp enligt er?
Sen är det ju så mycket i den här kursen som är dåligt gjort utöver tentan och kursledningen/studierektor verkar inte bry sig. Var vänder man sig för att få hjälp nu, vilket är nästa steg liksom? Kåren? Prefekt? Rektor?
Gör det!Får jag skicka PM?
Kåren!Nu har vi haft lite krismöte om tentan. Lärarna har insett att vi inte har fått den undervisning de tror att vi fått, så det är väl bra. Och så framkom det att det står fel i ladok, examinationen är 1,5 hp, inte 4,5 som det står. Men mängden vi ska producera är densamma, dvs ett quiz med 13 av 15 rätt, en essä på 1900-2500 ord och ett GANTT-schema (som vi aldrig gjort innan). Är det rimligt för 1,5 hp enligt er?
Sen är det ju så mycket i den här kursen som är dåligt gjort utöver tentan och kursledningen/studierektor verkar inte bry sig. Var vänder man sig för att få hjälp nu, vilket är nästa steg liksom? Kåren? Prefekt? Rektor?