Så här skrev hon nu.
"Till arbetet med denna uppgift så kan du använda dig av:
Byggprocessen av Uno Nordstrand
Introduktion till entreprenadrätt av Stefan Olsson
och PBL kunskapsbanken
https://www.boverket.se/sv/PBL-kunskapsbanken/
Kunskapsbanken är en sökbar sida som kan vara ett stöd för er då ni gör er hemtentamen.
De två böckerna var obligatorisk litteratur under kursen i period 2 i höstas. De kan med fördel användas för att friska upp minnet om det behövs men ni kan även använda er av de föreläsningar som jag gjorde under den tidigare kursen och av annan litteratur som ni har använt er av under året. Det är kunskap som ni har förvärvat hittills under utbildningen och vi kräver ingen specifik litteratur utan detta är endast tips för att underlätta för er vid skrivandet. Ni har en vecka på er med tentorna och då har vi beräknat att ni har tid att kolla upp vissa detaljer som ni är lite osäkra på vid detta lag. Vi förutsätter dock att ni läste den obligatoriska litteraturen på kurserna under året.
Jag lägger även upp pdf:er från mina föreläsningar även på denna sida. Där står angivet vilka sidor som de olika föreläsningarna hänvisar till."
Böckerna går inte att få tag i annat än daglån på SLU om man ska ha dem innan tentatiden går ut. Jag lånade dem bara till förra kursen. Men studierektorn är involverad nu. Själv önskar jag att jag kunde hoppa av kursen.