Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går utmärkt att göra så också, och sen gå tillbaka till texten.Känner att jag borde ha läst dagens instuderingsfrågor innan jag läste det 16-sidiga dokumentet där svaren finns. Jag minns ju inte vad jag läst och vet inte riktigt var jag ska hitta svaren.
Blev mer jobb för mig att behöva gå tillbaka till texten.Det går utmärkt att göra så också, och sen gå tillbaka till texten.
Fast det kan hända att det i slutändan får informationen att sitta bättre.Blev mer jobb för mig att behöva gå tillbaka till texten.
Jag tycker inlärningen blir mycket bättre av det.Blev mer jobb för mig att behöva gå tillbaka till texten.
Det är liksom grejen med att plugga? Att läsa och repetera och leta fakta och repetera igen. Typ.Blev mer jobb för mig att behöva gå tillbaka till texten.
Är det vanligt att handledaren vill granska ens transkriberingar i c-uppsatsen?
Blev smått förvånad men skickade in mitt material. Fick svaret att det inte var nog utförligt skrivet och att jag skulle skriva om och skicka in igen! När jag gjorde det skickade hon ett ”okej”.
Jag förstår att hon ville granska missivbrev och intervjuguide men transkberingen..?
Är det vanligt att handledaren vill granska ens transkriberingar i c-uppsatsen?
Blev smått förvånad men skickade in mitt material. Fick svaret att det inte var nog utförligt skrivet och att jag skulle skriva om och skicka in igen! När jag gjorde det skickade hon ett ”okej”.
Jag förstår att hon ville granska missivbrev och intervjuguide men transkberingen..?
Japp och anledning till att jag håller mig långt ifrån intervjuer Så skönt att hon blev nöjd skulle jag säga!Är det vanligt att handledaren vill granska ens transkriberingar i c-uppsatsen?
Haha, jag har sökt en sommarkurs som har 654 med den kursen som första val. Det finns typ 30 platser men den kurs jag sökt till hösten hade bara 13 som hade den som förstahandsval, så den kommer jag att komma in på.Jösses, nu har antagningsstatisk släppt för höstens ansökningar. 120 st har sökt mitt förstaval (total 224 st), och 16 har sökt mitt andraval som första val (totalt 56 st). Det är tajt, riktigt tajt. Kikade även för skojs skull sommarens statisk för ansökningar, och där får man nog vara glad om man kommer in på nånting
Nu var jag också tvungen att tittaJösses, nu har antagningsstatisk släppt för höstens ansökningar. 120 st har sökt mitt förstaval (total 224 st), och 16 har sökt mitt andraval som första val (totalt 56 st). Det är tajt, riktigt tajt. Kikade även för skojs skull sommarens statisk för ansökningar, och där får man nog vara glad om man kommer in på nånting
Vart hittar man denna statistik? :PJösses, nu har antagningsstatisk släppt för höstens ansökningar. 120 st har sökt mitt förstaval (total 224 st), och 16 har sökt mitt andraval som första val (totalt 56 st). Det är tajt, riktigt tajt. Kikade även för skojs skull sommarens statisk för ansökningar, och där får man nog vara glad om man kommer in på nånting