Sv: Vi har bestämt oss!
inte??
jodå hennes stoföl kan man spara på hög!
Jag säljer ju jättegärna en hingst till honom, då kommer han verkligen ta fram den om den håller måttet. Stona vill ju jag behålla själv =)
Ja jag förstår det, skitkul o jämföra ju, det blir en hingst i varje fall.. Men häll ut den bruna färgpytsen då är den ju tvungen o bli gul ju ifall den bruna är slut
Du är för rolig du man kan ju inte samla hästar på HÖG!
Spelar det någon roll om det blir sto eller hingst för spekulant X ? Något nytt hingstämne att ta fram menar jag.
Jag säljer ju jättegärna en hingst till honom, då kommer han verkligen ta fram den om den håller måttet. Stona vill ju jag behålla själv =)
Jag tycker att det skall bli hemskt roligt att få jämföra två helsyskon nu nästa vår. Jag pekade på den gulbruna färgpytsen när jag lade in min seminbeställning idag på stationen. Tyvärr verkade det vara lite kvar av just den nyansen och bäst-före-datumet höll på att gå ut. Brunt fanns det dock gott av.
Äh, skämt åsido så här på sena kvällen, det är det exteriöra jag är mest intresserad av att jämföra.
Ja jag förstår det, skitkul o jämföra ju, det blir en hingst i varje fall.. Men häll ut den bruna färgpytsen då är den ju tvungen o bli gul ju ifall den bruna är slut