Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade inte du bestämt dig?
Vem är det som tar in på Jazz? Försöker tänka om nu när Lingh förmodligen inte är något alternativ. Pm:a om du vill!
Jo jag hade ju bestämt mig för sjutton
Men jag har inte bestämt mig till 100 % än..
Var och hämtade mitt nyseminerade sto vid Hajstäde idag, det var möjligtvis inte dina gulingar som rejsade runt i hagen där?
Både sto och föl såg riktigt trevliga ut iaf!
/Jenny
Ingen tar in på Jazz du får köra stoet utomlands. Han är inte godkänd här.
Aha, då vet jag. Har inte riktigt tid att köra iväg henne söderut. Hon kom ju nyss därifrån.
Just lutar det åt att det blir Florencio i stället för Lingh till mitt sto. Har bestämt att jag ska sluta vela efter helgen, hur det nu ska gå.
Korneva är inte alls velig, hon är bara ....vad kallas det nu.....; FLEXIBEL
Nä, jag tror det blir bättre med Ampere, du har väl inte tid att sitta och åka med pållehästen (med föl också) så långt.
Tror ändå att X är intresserad då h*n gillar mammahäst sedan tidigare.
Aha, då vet jag. Har inte riktigt tid att köra iväg henne söderut. Hon kom ju nyss därifrån.
Just lutar det åt att det blir Florencio i stället för Lingh till mitt sto. Har bestämt att jag ska sluta vela efter helgen, hur det nu ska gå.
Vi velar inte, vi är FLEXIBLA som SWB skrev
Ja nej jag känner att den tiden inte riktigt existerar just nu.. Ampere kommer bli kanon..
Ja det är han ändå så vi kör såhär det blir bra, och så har jag beställt ett stoföl tillså jag ändå inte kan sälja den heller
Stoet är e: Rubinstein-Consul-Donnerhall-Pik Bube.
Den stammen lät mumma!!!