Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, jag som åkt 6-7mil för att dejta ett par, tre gånger iaf :) Känns inte att jag är desperat för att jag gör det, men jag kör bil helatiden liksom nån timme hit eller dit så jag upplever inte att det är nån större grej att dra iväg en timma..

Ja mitt föräldrahem ligger 3,5 mil utanför närmsta stad, nu bor jag 1,5 mil från samma stad. Så jag är uppväxt med att behöva åka 3,5 mil enkel väg för att handla eller åka till skolan så det är liksom ingen sträcka för mig heller :)

Heja @Bison ! Hoppas han svarar!

Haha, vad kul det här med avstånd och vad roligt att du @pepp inte vill åka så långt, enligt mina erfarenheter är avstånden kortare ju längre upp i landet man är? :p T ex här vi åker ibland (oftast stannar vi ju flera dar, men ibland) 12 mil enkel väg för att hälsa på mormor över dagen, nemas problemas. Medan när jag bodde i Skåne så kollade de snett på mig när jag sa det, så långt åker man inte ^^.

Min radie verkar inte fungera normalt på tinder, ställer in, men avstånden svajar då hit och dit på dem jag sveper på ändå, men jag har ju åkt tio mil enkel resa för att dejta två ggr nu.. och jag anser mig inte vara desperat alls. Men - jag har skrivit till badkillen att nu är det hans tur att komma hit nästa gång vi ska ses!

//r

Haha, jag som åkt 6-7mil för att dejta ett par, tre gånger iaf :) Känns inte att jag är desperat för att jag gör det, men jag kör bil helatiden liksom nån timme hit eller dit så jag upplever inte att det är nån större grej att dra iväg en timma..

Nej inte alls desperat :) alla känner nog olika.

Jag vill inte ha ett "distans"förhållande för att det skulle ta för mycket tid och energi.
Skulle typ bara hinna på helgen, men då har jag min hund som jag inte vill dra med överallt :D

Nej inte alls desperat :) alla känner nog olika.

Jag vill inte ha ett "distans"förhållande för att det skulle ta för mycket tid och energi.
Skulle typ bara hinna på helgen, men då har jag min hund som jag inte vill dra med överallt :D

Alltså det där med att släpa runt vovvis överallt :meh: Hoppas jag får klart med lyan på Kungsholmen så kan jag både dejta, jobba, träna och hänga med vännerna på gångavstånd :D

@Bison Wohoo, du ser! Vad kul! När ska ni ses? :)

Asså hörrni skoterkillen verkar som sagt rädd för mig, vi har pratat på tinder i en månad nu och han dribblar bort allt jag säger om att ses... hur skriver jag på ett snällt sätt att jag inte vill fortsätta prata för det ger mig inget? hmm...

//r

För egen del kan jag konstatera att det finns få saker som går så rakt in i hjärtat på mig som när en dejt visar genuint intresse för mina djur. Om en kille spontant sätter sig på golvet och kelar med min katt så skaffar han sig omedelbart många pluspoäng. :love:

Första gången jag träffade N så låg han efter några h under mitt köksbord och skruvade på det (det vickade..). Med en mycket stor riesenschnauzer som ”stjälpreda” i knäet. Och var helt okej med det :love:

Där nånstans mjuknade jag, får erkännas. Min hund är stoor (75+ cm i mankhöjd, knappt 40 kg), burdus, påträngande, flamsig - och helt övertygad om att han är i storlek som en knähund och således får plats i knäet. Visst han är charmig i sin klumpighet men få människor uppskattar att bokstavligt talat ha honom i knäet sådär direkt.

@Bison Wohoo, du ser! Vad kul! När ska ni ses? :)

Asså hörrni skoterkillen verkar som sagt rädd för mig, vi har pratat på tinder i en månad nu och han dribblar bort allt jag säger om att ses... hur skriver jag på ett snällt sätt att jag inte vill fortsätta prata för det ger mig inget? hmm...

//r

Jag har inte svarat än. Måste kolla hur jag jobbat.

Jag hade gett upp den där killen faktisk.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 563
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 664
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar