Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fjollträsk - @Singoalla :P

Fick svar från föraren och han vill ses på en fika :laugh:

wohoo?!:D:D

@Bison Wohoo, du ser! Vad kul! När ska ni ses? :)

Asså hörrni skoterkillen verkar som sagt rädd för mig, vi har pratat på tinder i en månad nu och han dribblar bort allt jag säger om att ses... hur skriver jag på ett snällt sätt att jag inte vill fortsätta prata för det ger mig inget? hmm...

//r

Säg bara det så enkelt? Jag tycker du verkar trevlig och skulle gärna träffa dig, men jag orkar inte bara fortsätta chatta här. Eller om du lessnat och inte vill ses, säg bara så enkelt att "jag tror inte detta leder nånstans, men lycka till i framtiden!" typ.

Första gången jag träffade N så låg han efter några h under mitt köksbord och skruvade på det (det vickade..). Med en mycket stor riesenschnauzer som ”stjälpreda” i knäet. Och var helt okej med det :love:

Där nånstans mjuknade jag, får erkännas. Min hund är stoor (75+ cm i mankhöjd, knappt 40 kg), burdus, påträngande, flamsig - och helt övertygad om att han är i storlek som en knähund och således får plats i knäet. Visst han är charmig i sin klumpighet men få människor uppskattar att bokstavligt talat ha honom i knäet sådär direkt.

Alltså, Riesen :love: Vilken av oss killar gillar inte att få en sån på köpet!!

Hej,

Jag vill dejta och träffa folk, inte ha chattkompisar.
Tack och lycka till!

Varför måste man vända till att vara otrevlig? Det fattar jag inte. Är väl bara att vara ärlig, tacka för sig, och avmatcha.

Nu skrev jag till honom.. ganska långt blev det. Frågade om han vill träffas o ta en fika eller så nån dag. Skrev att det inte verkar som om han vill träffa mig, vilket såklart är helt okej, men att jag isf inte vill fortsätta skriva, eftersom jag är på tinder för att hitta folk att träffa IRL. Sen att han får säga hur han tycker, men vill han inte så tackade jag för sällskapet och önskade lycka till i fortsättningen. :)

//r

Killen från igår tyckte det var trevligt och vill gärna ses igen.
Förvånad att han tyckte det med tanke på hur snabbt jag avslutade och smet in på hotellet igen.

Min förare var också på dejt, lite mer seriös variant dock. Verkade gått bättre för honom. Han tyckte dock på vägen ner att vi skulle ställa in våra dejter och gå ut med varandra istället :rofl:

Jag vet att fler har kommenterat detta förut. Men liksom bara måste göra det jag med.

Det här med att antingen inte skriva något alls om sig själv, eller på sin höjd några rader. För att sedan skriva ganska många rader med krav på hur tjejen ska vara.... Då är det nästan charmigare att inte skriva något.

Jag vet att fler har kommenterat detta förut. Men liksom bara måste göra det jag med.

Det här med att antingen inte skriva något alls om sig själv, eller på sin höjd några rader. För att sedan skriva ganska många rader med krav på hur tjejen ska vara.... Då är det nästan charmigare att inte skriva något.
De sorterar bort sig själva väldigt bra i alla fall :grin: (Sveper alltid vänster på sådant, även om jag råkar passa in i deras bild av hur någon ska vara)

Jag sorterar bort de flesta tjejer som inte har nån beskrivning alls, om de inte råkar ha intressanta bilder. Eller på nått sätt se ut som de faktiskt har nån personlighet. Erfarenheten är att även om vi matchar så är de "intetsägande" inte någe just för att prata eller nått. Ibland fattar jag inte riktigt poängen där. :)

Märkt även det du säger (fast på andra sidan), dvs kvinno-profiler som enbart listar hur jag som snubbe ska vara. Typ du ska vara längre än x, du ska få mig att skratta, du ska ha x värderingar och/eller intressen.. Tack för kravspecen.

Jag sorterar bort de flesta tjejer som inte har nån beskrivning alls, om de inte råkar ha intressanta bilder. Eller på nått sätt se ut som de faktiskt har nån personlighet. Erfarenheten är att även om vi matchar så är de "intetsägande" inte någe just för att prata eller nått. Ibland fattar jag inte riktigt poängen där. :)

Märkt även det du säger (fast på andra sidan), dvs kvinno-profiler som enbart listar hur jag som snubbe ska vara. Typ du ska vara längre än x, du ska få mig att skratta, du ska ha x värderingar och/eller intressen.. Tack för kravspecen.

Ja jag vill också ha någon typ av beskrivning av dem. Men även om det finns så går det bort om kravbeskrivningen är längre än det som står om dem själva. Och såklart osympatiskt oavsett vem som gör så...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 563
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 664
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar