Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Bison Okej Jo, jag ska göra det, men vill inte låta det rinna ut i sanden bara, utan vill säga hejdå liksom. Får komma på nåt o skriva
//r
Fjollträsk - @Singoalla :P08 or
Fick svar från föraren och han vill ses på en fika
@Bison Wohoo, du ser! Vad kul! När ska ni ses?
Asså hörrni skoterkillen verkar som sagt rädd för mig, vi har pratat på tinder i en månad nu och han dribblar bort allt jag säger om att ses... hur skriver jag på ett snällt sätt att jag inte vill fortsätta prata för det ger mig inget? hmm...
//r
Första gången jag träffade N så låg han efter några h under mitt köksbord och skruvade på det (det vickade..). Med en mycket stor riesenschnauzer som ”stjälpreda” i knäet. Och var helt okej med det
Där nånstans mjuknade jag, får erkännas. Min hund är stoor (75+ cm i mankhöjd, knappt 40 kg), burdus, påträngande, flamsig - och helt övertygad om att han är i storlek som en knähund och således får plats i knäet. Visst han är charmig i sin klumpighet men få människor uppskattar att bokstavligt talat ha honom i knäet sådär direkt.
Hej,
Jag vill dejta och träffa folk, inte ha chattkompisar.
Tack och lycka till!
Fjollträsk - @Singoalla :P
Helt rätt, så ska det va!Alltså egentligen så.. ja Vi fjollar runt en hel del, men det är rätt mysigt
@Bison Var det han som var för snäll och rar för dig? Ska du träffa honom igen då?
@Singoalla Vad roligt, hoppas det blir bra!
Skoterkillen vill ses o ta en fika .
//r
Yeah en matchning!
"Jag söker en myskompis"
Kan inte alla sluta använda ordet mys
De sorterar bort sig själva väldigt bra i alla fall (Sveper alltid vänster på sådant, även om jag råkar passa in i deras bild av hur någon ska vara)Jag vet att fler har kommenterat detta förut. Men liksom bara måste göra det jag med.
Det här med att antingen inte skriva något alls om sig själv, eller på sin höjd några rader. För att sedan skriva ganska många rader med krav på hur tjejen ska vara.... Då är det nästan charmigare att inte skriva något.
De sorterar bort sig själva väldigt bra i alla fall (Sveper alltid vänster på sådant, även om jag råkar passa in i deras bild av hur någon ska vara)
Jag vet att fler har kommenterat detta förut. Men liksom bara måste göra det jag med.
Det här med att antingen inte skriva något alls om sig själv, eller på sin höjd några rader. För att sedan skriva ganska många rader med krav på hur tjejen ska vara.... Då är det nästan charmigare att inte skriva något.
Jag sorterar bort de flesta tjejer som inte har nån beskrivning alls, om de inte råkar ha intressanta bilder. Eller på nått sätt se ut som de faktiskt har nån personlighet. Erfarenheten är att även om vi matchar så är de "intetsägande" inte någe just för att prata eller nått. Ibland fattar jag inte riktigt poängen där.
Märkt även det du säger (fast på andra sidan), dvs kvinno-profiler som enbart listar hur jag som snubbe ska vara. Typ du ska vara längre än x, du ska få mig att skratta, du ska ha x värderingar och/eller intressen.. Tack för kravspecen.