Vadå - finns väl många trevliga danskar!Det var det värsta med att tindra under året nere på Flyinge. Så fort man fick upp någon som såg (mvh väldigt ytlig på Tinder) intressant ut=dansk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vadå - finns väl många trevliga danskar!Det var det värsta med att tindra under året nere på Flyinge. Så fort man fick upp någon som såg (mvh väldigt ytlig på Tinder) intressant ut=dansk.
Vadå - finns väl många trevliga danskar!
Haha. Inget fel på västgötar men det är lite väl långt bort
Nänänä, erkänn att det är dialekten
Hahaha!
Tidahölm
Kanske inte ligger på min topp tre
TIAÖLM heter det
Ännu värre
Då skulle du höra hur man uttalar Hasslerör
Har haft lite olika men ca 8 mil. Då får jag med hela storsthlm och en rad andra områden med mkt folk.Vilken radie swipar ni andra på? Nyfiken.
Vilken radie swipar ni andra på? Nyfiken.
Hur ska man kunna veta det när man aldrig fattar vad de säger?
Jag har 5 mil tror jag. Eller om det är lite till? Får med danskar men tycker att det tillhör skånsk allmänbildning att förstå vad de säger . Tydligen får de lära sig svenska i skolan i Köpenhamn, kanske borde vi ta efter? Det är ju trots allt ett rätt stort utbyte mellan länderna i regionen.
Nackdelen med danskarna är att det är lite dyrt att åka över bron...
De gör sig bara till för att de tycker det är roligt när du inte förstår.Börjar alltid prata engelska (som jag hatar) när vi festar i Danmark. Danskarna skrattar varje gång åt att jag har så svårt att förstå danska att det är valet
(H)asjle inte att förväxla med asjle - den senare är tudelader.Då skulle du höra hur man uttalar Hasslerör
2 mil ungefär.
Haft upp till 8 mil också, men skulle aldrig orka börja åka 3-8 mil för att dejta.
Haha, jag som åkt 6-7mil för att dejta ett par, tre gånger iaf Känns inte att jag är desperat för att jag gör det, men jag kör bil helatiden liksom nån timme hit eller dit så jag upplever inte att det är nån större grej att dra iväg en timma..
De gör sig bara till för att de tycker det är roligt när du inte förstår.