Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns som förra dejten inte är så sugen att prata, inte svarat / sagt nått på ett par dar sen det inte blev nått med en andra träff. Får väl bero helt enkelt. Började prata med en annan igen som varit utomlands ett tag, riktigt rolig tjej så fått mig att inte grubbla så mycket på den första iaf.

Jag har 5 mil tror jag. Eller om det är lite till? Får med danskar men tycker att det tillhör skånsk allmänbildning att förstå vad de säger :devil:. Tydligen får de lära sig svenska i skolan i Köpenhamn, kanske borde vi ta efter? Det är ju trots allt ett rätt stort utbyte mellan länderna i regionen.

Nackdelen med danskarna är att det är lite dyrt att åka över bron...

Jag har 5 mil tror jag. Eller om det är lite till? Får med danskar men tycker att det tillhör skånsk allmänbildning att förstå vad de säger :devil:. Tydligen får de lära sig svenska i skolan i Köpenhamn, kanske borde vi ta efter? Det är ju trots allt ett rätt stort utbyte mellan länderna i regionen.

Nackdelen med danskarna är att det är lite dyrt att åka över bron...

Skyller på att jag är från Halland så behöver ingen inse att jag suger på allt som har med språk att göra :angel:

Jag minns man hade lite nordiska språk i skolan men lite danska hade ju inte skadat faktiskt.

Haha, jag som åkt 6-7mil för att dejta ett par, tre gånger iaf :) Känns inte att jag är desperat för att jag gör det, men jag kör bil helatiden liksom nån timme hit eller dit så jag upplever inte att det är nån större grej att dra iväg en timma..

Det gör jag med, dejtar ofta i någon av de större städerna och då är det bara att hoppa på pendeln.
Ska jag dejta någon här så blir det en pensionär, en unge i skolåldern eller någon frånskild småbarnsförälder, nej tack :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 563
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 664
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar