Haha, förmodligen skulle dom krokna efter 100 meter om dom ska pringa upp på ett fjällDe där karlarna med spennisbilder går säkert bort allihopa - de tror bara de är tränade men kroknar säkert inom några mil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, förmodligen skulle dom krokna efter 100 meter om dom ska pringa upp på ett fjällDe där karlarna med spennisbilder går säkert bort allihopa - de tror bara de är tränade men kroknar säkert inom några mil.
På samma sätt kroknar nog fjällvandraren av gymkillens träningspassHaha, förmodligen skulle dom krokna efter 100 meter om dom ska pringa upp på ett fjäll
Du vet - är det någon med de intressena så ska det säkert vara rätt sorts hund som tränas på rätt sätt med en viss metod, till det en viss sorts märksesglass och en viss sorts skidåkning under särskilda förhållanden, löpningen liknande fast på barmark förträdesvis i minst sagt backigt landskap. Och ska en grabb hänga med där och få med sig sin rygga mm så krävs det nog han är satan i gatan vältränad. Att hitta en så vältränad person med en intresseprofil så de har en chans till en svettig kram nångång då och då, som dessutom vill - då får det nog letas.
De där karlarna med spennisbilder går säkert bort allihopa - de tror bara de är tränade men kroknar säkert inom några mil.
Kan vi inte hålla tråden lite mer faktiskt dejting och mindre sidospår nu hörrni?
Jag tjatar mig blå att @Bison ska skicka det där sms:et hon faktiskt nu författat
Det är ett stort steg från att skriva klart till att faktiskt trycka på skicka
Jotack, det har vi erfarenhet av
Heja!Men nu är det gjort
Japp. Håller med.Kan vi inte hålla tråden lite mer faktiskt dejting och mindre sidospår nu hörrni?
Jag tjatar mig blå att @Bison ska skicka det där sms:et hon faktiskt nu författat
WohoMen nu är det gjort
Låt oss gödsla det då.JAAA! Ett HELT NYTT SPÅR i diskussionen!
15kmVilken radie swipar ni andra på? Nyfiken.
Vilken radie swipar ni andra på? Nyfiken.
Det var det värsta med att tindra under året nere på Flyinge. Så fort man fick upp någon som såg (mvh väldigt ytlig på Tinder) intressant ut=dansk.4 mil. Bor strax utanför Lund o får tyvärr upp en del danskar på den radien.
Hu!80 km, bor i en storstadsregion där det är lätt att ta sig.
Nackdelen är att jag får med Västergötland
Det var det värsta med att tindra under året nere på Flyinge. Så fort man fick upp någon som såg (mvh väldigt ytlig på Tinder) intressant ut=dansk.