Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du vet - är det någon med de intressena så ska det säkert vara rätt sorts hund som tränas på rätt sätt med en viss metod, till det en viss sorts märksesglass och en viss sorts skidåkning under särskilda förhållanden, löpningen liknande fast på barmark förträdesvis i minst sagt backigt landskap. Och ska en grabb hänga med där och få med sig sin rygga mm så krävs det nog han är satan i gatan vältränad. Att hitta en så vältränad person med en intresseprofil så de har en chans till en svettig kram nångång då och då, som dessutom vill - då får det nog letas.
De där karlarna med spennisbilder går säkert bort allihopa - de tror bara de är tränade men kroknar säkert inom några mil.

Haha!
När jag var ute och gick med gymkillen fick vi stanna eftersom han behövde vila :p
Jag löptränar ju och har bra kondition medans han bara är stor och tung och antagligen inte ens kan stava till cardio :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 563
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 664
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar