Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkstadskillen var snäll och rar, dvs ingenting för mig :p

Jag har en dealbreaker, fel dialekt. Det går verkligen inte, även om jag försöker ha överseende med det.
Med kompisar så bryr jag mig men jag kan inte bli attraherad av någon som inte har en snygg röst.

Vad är då fel dialekt? *nyfiken*

Ingen verkar veta vad den där föraren heter. Folk verkar veta vem jag menar men inget namn.
Börjar känna mig som ungen i sjätte sinnet, han är egentligen död och folk tror att jag stod och pratade med mig själv :meh:

Har satt en kollega som bytt till SJ att ta reda på det.
Att fråga min exman eller den andra SJ är uteslutet, så kan jag likagärna sätta in en annons i Aftonbladet med bild och allt.

Ingen verkar veta vad den där föraren heter. Folk verkar veta vem jag menar men inget namn.
Börjar känna mig som ungen i sjätte sinnet, han är egentligen död och folk tror att jag stod och pratade med mig själv :meh:

Har satt en kollega som bytt till SJ att ta reda på det.
Att fråga min exman eller den andra SJ är uteslutet, så kan jag likagärna sätta in en annons i Aftonbladet med bild och allt.

Har du datum och tågnummer? Skicka pm i såna fall.

Verkstadskillen var snäll och rar, dvs ingenting för mig :p

Jag har en dealbreaker, fel dialekt. Det går verkligen inte, även om jag försöker ha överseende med det.
Med kompisar så bryr jag mig men jag kan inte bli attraherad av någon som inte har en snygg röst.
Haha, jag förstår dig :D fast jag går inte så mycket på dialekt (inte medvetet iaf). Däremot attraheras jag inte av folk som pratar slarvigt, folk som mumlar eller på annat sätt inte pratar tydligt, folk som använder ord utan att egentligen veta hur de ska användas osv.

När jag skulle gå till min alla :heart dejt igår så stötte jag på en kille jag träffade i somras.

Han gav mig en låång kram, sa att han hade ju träffat nån nu, men att han annars gärna skulle träffat mig igen. Haha
Ingen kille jag ens vill träffa igen (han sa efter en träff, att du raggar väl inte på andra nu :grin:... zzzz)

Jag blev sugen på en allahjärtansdagdejt igår och slängde ut en annons på en dejtingsida. Efter en mejlbomb på närmare hundra meddelanden, hittade jag den perfekta dejten för kvällen. Trevlig, intressant och rolig professor/forskare. Spenderade kvällen och halva natten på en mysig italienare med trerätters och intressanta samtal. Kanske inte mitt livs kärlek, men ett intressant möte :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 563
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 664
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar