P
prallan
Om det ska ske en förändring måste man ju kunna diskutera om det och känna till att problemen finns.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det ska ske en förändring måste man ju kunna diskutera om det och känna till att problemen finns.
Google is your friend. De allra flesta av oss här är smärtsamt (bokstavligen) medvetna om problemen.
Det kommer hela tiden in nya och unga läsare som kanske inte är medveten om det. Kanske kan det hjälpa någon?
Ja, om ingen vill diskutera problematiken och sopa det under mattan så håller jag tyst om det då. Men jag tyckte det var hemsk läsning iaf.Det här är ett diskussionsforum, inte Wikipedia.
Det är mkt som har diskuterats till leda. Men detta tycker jag inte har diskuterats så mkt.
Men sluta mansplaina herregud.
Vad du tycker har diskuterats tillräckligt eller ej betyder liksom ingenting. Du har ändå inte för avsikt att sätta dig in i frågan ändå, eftersom du ständigt skiter i den information som ofta levereras till dig. Ta ansvar för din egen kunskap nån gång, will ya?
Fast jag ville ju ha ett personligt svar och inte en massa länkar. Men skitsamma .
Fast jag ville ju ha ett personligt svar och inte en massa länkar. Men skitsamma .
meetup.com sen väljer man vilka intressen man har och går med i de grupper man tycker verkar intressanta och så går man på meetupsen och träffar rolig folk, har trevliga konversationer, lär sig saker, blir inspireradVad är det och vars hittar man det?
Efter en riktigt bra hoppträning med den store så är jag mer förlåtande.Pausen slut
Vi tackar den store för detEfter en riktigt bra hoppträning med den store så är jag mer förlåtande.
Och du bor i Östergötland?Jag har en dealbreaker, fel dialekt. Det går verkligen inte, även om jag försöker ha överseende med det.
Med kompisar så bryr jag mig men jag kan inte bli attraherad av någon som inte har en snygg röst.