Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är mkt som har diskuterats till leda. Men detta tycker jag inte har diskuterats så mkt.
Om det ska ske en förändring måste man ju kunna diskutera om det och känna till att problemen finns.

Men sluta mansplaina herregud.
Vad du tycker har diskuterats tillräckligt eller ej betyder liksom ingenting. Du har ändå inte för avsikt att sätta dig in i frågan ändå, eftersom du ständigt skiter i den information som ofta levereras till dig. Ta ansvar för din egen kunskap nån gång, will ya?

Men sluta mansplaina herregud.
Vad du tycker har diskuterats tillräckligt eller ej betyder liksom ingenting. Du har ändå inte för avsikt att sätta dig in i frågan ändå, eftersom du ständigt skiter i den information som ofta levereras till dig. Ta ansvar för din egen kunskap nån gång, will ya?

Fast jag ville ju ha ett personligt svar och inte en massa länkar. Men skitsamma :).

Fast jag ville ju ha ett personligt svar och inte en massa länkar. Men skitsamma :).

Jag övervägde att fråga om du läst mina inlägg om sex jag skrivit i dessa trådarna. Det är tillräckligt obehagligt för mig att tänka att du faktiskt läst dem, jag skulle ALDRIG orka skriva det som ett personligt svar till dig med din attityd. Men där har du svaret på dina frågor. Precis som i alla andras inlägg där de delat med sig av tragiska egna upplevelser o tankar. Mao, allt finns serverat till dig redan. Kom inte med något "sopa under mattan" :yuck:

Skälet bakom varför det är så i dagens samhälle är samma skäl som du fått i de flera hundra svar som du inte lyssnat på trots att folk tagit sig flera timmar totalt på sig i att försöka svara dig.

Om du kollar på de svaren och försöker ta in ist för att bara se dem ur DIN rätt begränsade synvinkel så får du det svar du frågar efter.

För det är samma, samma, samma, sammaaaaa..

Verkstadskillen var snäll och rar, dvs ingenting för mig :p

Jag har en dealbreaker, fel dialekt. Det går verkligen inte, även om jag försöker ha överseende med det.
Med kompisar så bryr jag mig men jag kan inte bli attraherad av någon som inte har en snygg röst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 563
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 668
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Barn som inte sover