Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Research shows that 30 percent of women report pain during vaginal sex, 72 percent report pain during anal sex, and "large proportions" don't tell their partners when sex hurts."

Skrämmande ! Men varför bet du ihop? Som kille vore det ju hemskt om man visste att partnern tyckte det gjorde ont.

"When it comes to 'good sex,'" she told me, "women often mean without pain, men often mean they had orgasms."

Är det på den nivån här på buke också? När man säger att det var dåligt/bra sex?
Jo, det är ju männen det är synd om. Oavsett vad.

Stackars, stackars killar vars kvinnliga sexpartners har ont! Stackars! Jag gråter när jag tänker på det. :cry::cry::cry:

Min erfarenhet är att många inte ens ser det som att de ställer upp utan snarare bara att det bara Är så. Sex gör ont eller är obehagligt och det spelar ingen roll för det är inte min njutning som är i centrum här. Förutom när killen ska tända på den, eller en spelad version. Njuter man inte duktigt kan det hända att han väser "men stöna då för i helvete man kan ju tro att du inte njuter, hur tror du det känns för mig?!". True story.
Hur vågar du underlåta att njuta av hans heliga kuk???

Vansinnigt stor igenkänningsfaktor på den där artikeln :cry: Det tog mig många år innan jag sa ifrån om sexet inte fungerade men nog sjutton har jag bitit ihop vid tillfällen.

Min nuvarande man skulle bli vansinnig om jag inte säger ifrån om det inte fungerar :love:

Har man ett dåligt mönster av att ignorera sig själv och inte våga säga ifrån så är det ju det mest beundransvärda att våga göra just det.

Sex gör ont eller är obehagligt och det spelar ingen roll för det är inte min njutning som är i centrum här. Förutom när killen ska tända på den, eller en spelad version. Njuter man inte duktigt kan det hända att han väser "men stöna då för i helvete man kan ju tro att du inte njuter, hur tror du det känns för mig?!". True story.

Låter som att han trodde att verkligheten är som i nån dålig p-film? :eek:
Men varför har många kvinnor fått för sig att sex ska göra ont och att mannen ska stå i centrum? Vad/vem äre som säger det ?

Jag har använt ignore en längre tid men trådarna förstör ju fortfarande av bråken även om man bara initialt ser ena sidan. Nästan så jag velat slippa se alla svar till de jag ignorerar också.
Du kände också behovet av att påtala att du anvönder ignore?
Eller vad vill du tillföra med det här inlägget?

Ja, jag är less på att lägga en massa tid på vuxna människor som borde kunna använda vanlig hyfs.

Låter som att han trodde att verkligheten är som i nån dålig p-film? :eek:
Men varför har många kvinnor fått för sig att sex ska göra ont och att mannen ska stå i centrum? Vad/vem äre som säger det ?

Men läs på för helvete. I princip alla i tråden har både förklarat för dig från början med själ o hjärta och tipsat om hur du ska kunna sätta dig in i frågan på annat håll. Sluta sitt o tigg om att få allt på silverfat för femhundrade (det räcker knappast ens?!) gången när du inte har lyssnat EN ENDA GÅNG hittills :rage:

Men läs på för helvete. I princip alla i tråden har både förklarat för dig från början med själ o hjärta och tipsat om hur du ska kunna sätta dig in i frågan på annat håll. Sluta sitt o tigg om att få allt på silverfat för femhundrade (det räcker knappast ens?!) gången när du inte har lyssnat EN ENDA GÅNG hittills :rage:

Fast är det inte bra att frågan belyses då ? Om det jag citerade är sant. Så är det ju en hemska siffor. Och då menar jag inte för männen ;)
Sen hade inte du ignorerat mig ?

Du kände också behovet av att påtala att du anvönder ignore?
Eller vad vill du tillföra med det här inlägget?

Ja, jag är less på att lägga en massa tid på vuxna människor som borde kunna använda vanlig hyfs.

Det har nog redan framgått från min sida tidigare :o Nej jag påtalade att funktionen blir ganska lam i dessa situationer och verkar typ hjälpa ingen.

Fast är det inte bra att frågan belyses då ? Om det jag citerade är sant. Så är det ju en hemska siffor. Och då menar jag inte för männen ;)
Sen hade inte du ignorerat mig ?

Åh, duktiga killen som belyser så viktiga frågor som minsann aldrig belysts förr (?!). Herre. Om du hade gjort dig en googling och fyllt på kunskapsbanken hade du kanske upptäckt att det GIVETVIS har diskuterats.

Åh, duktiga killen som belyser så viktiga frågor som minsann aldrig belysts förr (?!). Herre. Om du hade gjort dig en googling och fyllt på kunskapsbanken hade du kanske upptäckt att det GIVETVIS har diskuterats.

Det är mkt som har diskuterats till leda. Men detta tycker jag inte har diskuterats så mkt.
Om det ska ske en förändring måste man ju kunna diskutera om det och känna till att problemen finns.

Skrämmande ! Men varför bet du ihop? Som kille vore det ju hemskt om man visste att partnern tyckte det gjorde ont.

Du bland annat. Hela tiden.

(Häri ligger alltså ironin som jag skrattade åt i mitt tidigare inlägget.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 568
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 670
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar