Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja jag vill också ha någon typ av beskrivning av dem. Men även om det finns så går det bort om kravbeskrivningen är längre än det som står om dem själva. Och såklart osympatiskt oavsett vem som gör så...

Det är ju även en skillnad på att beskriva vad man letar efter, och att lista en kravspec. På samma sätt blir jag lite osugen om det enda konversationen handlar om är att liksom fråga ut mig om mina egenskaper.

Det är ju även en skillnad på att beskriva vad man letar efter, och att lista en kravspec. På samma sätt blir jag lite osugen om det enda konversationen handlar om är att liksom fråga ut mig om mina egenskaper.

Ja, enormt stor skillnad faktiskt. Att nämna vad man letar efter är ju inte dumt om man nu faktiskt vet det. Och då brukar det ju liksom vara kopplat till hur man själv är, till skillnad från de som bara rabblar krav. Upplever jag i alla fall...

Ibland vill jag ha en relation. Men ibland tänker jag att en man tar för mkt tid.
Och helst vill jag ju ha en häst.
Jag kanske bara skulle skaffa en häst och ett barn istället...:)

Jag tänker likadant. Ibland vill jag ha en relation men vet inte om jag har tid.
Tror det är delvis därför jag dras till lokförare. Blir en förståelse för jobbet med konstiga tider, förseningar osv. Samt att man jobbar om varandra en del och inte kan ses för ofta.

Annars vill jag mest ha en häst, men inget barn, det har jag ingen användning för :p

Jag matchade på Tinder och skrev "Hej" (jag skrev först )
Fick svar tillbaka, antagligen rätt omgående, men då nöden inte har någon lag så var jag och pudrade näsan, passade på att förbereda för kvällen.

När jag tar upp telefonen MAX 10 min senare ser jag de första trevliga svaren. Och ett som kommit någon minut efter de andra:

"Inget svar ... jag gillar ändå inte feminister"

Jag tipsade om att swipa vänster framöver!

Trött på dessa

Fjollträsk - @Singoalla :P

wohoo?!:D:D

Säg bara det så enkelt? Jag tycker du verkar trevlig och skulle gärna träffa dig, men jag orkar inte bara fortsätta chatta här. Eller om du lessnat och inte vill ses, säg bara så enkelt att "jag tror inte detta leder nånstans, men lycka till i framtiden!" typ.

Alltså, Riesen :love: Vilken av oss killar gillar inte att få en sån på köpet!!

Varför måste man vända till att vara otrevlig? Det fattar jag inte. Är väl bara att vara ärlig, tacka för sig, och avmatcha.

Var det otrevligt? Det var inte avsikten.

Ett sånt svar tyder ju på att han tror att du tycker att det är en brist hos honom, hans person. Jag ser det mer som att ni ömsesidigt inte helt passar ihop.

(Försökte svara tidigare, men tråden var låst.)

Jag tycker det är komplicerat att ta upp såna här saker då det lätt blir att jag får den andra att känna sig otillräcklig oavsett hur diplomatisk jag försöker vara. Anledningen att jag tog upp det var för att jag ville att han skulle veta att det inte kommer bli något seriöst som det ser ut nu.

Ja han borde väl också känna att vi inte passar ihop. Han konstaterade iallafall att vi är rätt olika.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 563
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 664
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar