Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sånt där är så svårt. Jag har många gånger varit med om att folk tar för givet att jag bara vill prata om hundarna, och hur mycket jag än försökt styra in samtalet på annat så går de tillbaka till hundprat.. (Det har alltså verkat som att de envist tänker att det är vad jag vill prata om, för de har själva inte verkat speciellt intresserade av hundar)

Jag håller med dig där.. Alltså, jag tror att när man träffas första gången eller gångerna så blir hunden/hundarna en sån lätt typ, isbrytare.. De är roliga och lätta att prata om. Och de är liksom DÄR (iaf min är inte direkt osynlig, och jag vet att dina är väldigt vackra och speciella!).

Jag kan ju inte hindra nån annan från att prata lite hund tänker jag..men som du försöker jag iaf visa att jag kan och vill prata om annat också. Ibland kunde jag tom säga nått sånt, ungefär "han får alltid vara med, men du måste verkligen inte tro att vi behöver fokusera på honom hela tiden, jag pratar gärna om annat=D" typ. Kanske eftersom jag varit med om att vara på andra sidan så att säga..

Jag tycker verkligen inte det är en akilleshäl. Min får alltid vara med (fast han sover iofs inte i sängen..aldrig visat ens en tendens på att vilja det). Renoverar jag och lägger golv så ligger han bredvid högen med brädor, målar jag ligger han bredvid färghinken, lagar jag mat ligger han framför spisen, dammsuger jag så får jag dammsuga runt honom. Osv.

Det jag menade i mitt inlägg var absolut inte att hunden ska behöva vara nån annanstans i lägenheten tex, utan snarare exempelvis att man inte kunde ta en promenad med hunden och prata tillsammans, utan då enbart fokusera på vad hunden gör, prata om vad hunden gör, osv. Samma inomhus, min hund får alltid vara med men det betyder inte att jag tänker att alla vill prata med/om honom hela tiden (och det vill inte jag heller).

Det är väl snarare så att Bruce gärna är i ansiktet på oss och tillåts vara detsamma av vek matte som skrattar bort att han stör när man vill hångla :angel:

Helt OT, men hur är den byggd? Sitter den fast vid fönstret på något vis? Jag har kollat ett litet tag efter något liknande (men större) till mina damer. De vill ha en möbel hos morsan i fönstret så att de kan ligga där och sola. (Yep. Morsan har godkänt det. Hon vill att Aysu ska få sola så mycket hon vill :p )

Klart att hon ska få sola :)

Den sitter med kardborre mot fönsterbrädan, vill inte skruva eftersom jag bor i hr.
Sån man köper på typ Biltema med klister, blir väldigt stadigt.

Konstruktionen är annars ganska enkel.
20180104_133031.webp

Men om man redan swipat vänster ska den väl inte komma igen..? Trodde jag.

Har två som kommit typ 20 gånger också...
Känns inte som att det är boost. Boost är ganska värdelöst här jag bor då det är för få att swipa på...
Så då återstår det om dom gör reboot. Den ena har iaf bytt bild den andra har fortfarande en och samma bild och saknar fortfarande profil. Man tycker ju att om man gör reboot så kanske man ska fundera på att lägga in en ny bild och profil iaf :idea:.

Har två som kommit typ 20 gånger också...
Känns inte som att det är boost. Boost är ganska värdelöst här jag bor då det är för få att swipa på...
Så då återstår det om dom gör reboot. Den ena har iaf bytt bild den andra har fortfarande en och samma bild och saknar fortfarande profil. Man tycker ju att om man gör reboot så kanske man ska fundera på att lägga in en ny bild och profil iaf :idea:.

Vad menas med reboot?:S

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 562
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 661
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V