Jag gissar på att det är därför männen skriver om det i alla fall Frågar de kvinnorna så är det väl troligen pga feticher som @Niyama nämnde.Hänger nog inte med på varför dey frågas?
Eller är det relaterat till storlek på kuk eller något annat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gissar på att det är därför männen skriver om det i alla fall Frågar de kvinnorna så är det väl troligen pga feticher som @Niyama nämnde.Hänger nog inte med på varför dey frågas?
Eller är det relaterat till storlek på kuk eller något annat?
Ja du skrev att;Jag skrev vad jag tyckte i samma inlägg..
Jag med, men tillägget om brevvän är onödigt, det låter direkt som en lite snäsig diss.
Var på en ny tinderdejt igår, fick då bevis för att det KAN bli trevligt när man ses trots att det varit svårt att få igång flyt i chatten. Den här killen, Arkitektstudenten, hade jag matchat med för några dar sen bara, skön presentation och en del gemensamt, men som sagt, det blev trögt att skriva och han svarade väldigt korthugget, men så föreslog han ett par öl och jag nappade.
Kändes bra direkt vi sågs, och vi snackade lätt bort de två ölen och kändes som att vi båda hade velat sitta kvar längre. Kanske att han ibland drog iväg lite mycket i snacket när jag ställde frågor, det kom han på sig själv med också, men jag tycker det är härligt med nån som brinner så mycket för nåt och lyser av entusiasm... Attraktionen fanns där med. Ett lite tafatt hastigt hejdå, jag skrev sen ganska snabbt att det var kul att ses och att jag gärna ses igen, och han föreslog att vi skulle bli facebookvänner, så det är vi nu. Får se vad som händer härnäst.
Och så har vi Konstnärskillen då... Det är lustigt hur känslor funkar. Så snart vår kk-deal var klar och jag kände lättnaden över det så började det bubbla lite... Jag är nog lite kär i honom! Och jag begriper inte varför. Jag är inte jätteattraherad, han är varken jätterolig eller någon själsfrände, och jag vill och ska INTE ha en seriös relation med honom, eftersom jag vet att jag bara skulle bli frustrerad, han är för ensidig i sina intressen, för rutinberoende och för lite energi och äventyrslust. Har haft en sån partner tidigare, och vill inte dit igen. Jag vill softa och ligga med honom ibland, inte mer. Men varför känner jag som jag gör då? Har tänkt att det är att jag kanske inte kan ligga med folk flera gånger utan att bli kär i dem, för de gånger jag tidigare haft kk-relationer har jag alltid blivit kär i slutänden (båda gångerna blev den andra också kär, och vi blev ihop). Men det har faktiskt känts rätt pirrigt med Konstnärskillen redan från start om jag tänker efter. Så nånting finns det där som jag fastnar för men inte riktigt förstår. Känns i alla fall enbart bra, och förändrar ingenting i hur jag vill att vi ska ha det.
Inser ju också att det här med att dribbla med flera kan bli problematiskt, om jag nu skulle träffa Arkitektstudenten igen och bli intresserad av honom på allvar... Vet inte vad han har för intentioner och hur han ser på att jag skulle träffa nån annan samtidigt. Då måste jag ju nån gång på vägen vara ärlig och riskera att det blir pannkaka av allt - eller lägga ner med Konstnärskillen om jag bedömer det vara värt det. Men tar väl det lite lugnt här till att börja med och ser vad som händer.
Det har du förstås helt rätt i! Har en tendens att dra iväg alltför långt i mina tankar men ska försöka låta bli.Analysera inte så mycket.
Chilla lite och fortsätt träffa båda. Tycker inte man ska ha för bråttom. Arkitekten har du ju bara träffat en gång, det är ju ingenting. Ge det lite tid innan du börjar fundera så mycket
Det hade varit grejer det! De flesta killar är rädda för mina katter .
Hur kan man vara rädd för en katt?
Det är ett krav för mig, han måste älska Ruben, fjäska för honom, inte gnälla om att han sover i sängen, inte flytta på honom om han ligger i soffan, killen får sitta på golvet och inte ett jävla ord om att han sitter på bordet.
Samma med Bruce. Vägen till mitt hjärta går igenom att man älskar Bruce och är bra i sängen.
(Ja, utöver en annan skamlöst lång pteferenslista som min bästa vän tog chansen att skriva ner någon gång när jag var lite för ärlig Denna lista har utlovats som tal på mitt framtida bröllop)
Vilken gullig bild!Och ger mig mat, uppfyller han de tre sakerna är vi typ i mål
Haha! Bästis har också en sån lista som han påminner mig om lite då och då
Snygga kollegan ägnade en eftermiddag åt att bygga en tron åt Ruben så han kan sitta och spana på grannarna och annat löst folk som är ute och går
Visa bifogad fil 11332
Vilken härlig utsikt, klart han ska kunna titta på den!Och ger mig mat, uppfyller han de tre sakerna är vi typ i mål
Snygga kollegan ägnade en eftermiddag åt att bygga en tron åt Ruben så han kan sitta och spana på grannarna och annat löst folk som är ute och går
Visa bifogad fil 11332
Vilken gullig bild!
När jag ligger och funderar på min framtida hund på kvällarna så inser jag att min säng är för hög för rasen jag tänkt, så jag måste ha nåt sånt där trappliknande vid fotänden. Kommer att kunna missförstås av de som inte vet att man har hund.
Ja han borde väl ha rätt mycket studs. Jag är däremot innepå en liten terrier med korta ben, kan bli svårare.Bruce är väldigt glad över att jag äntligen lagt ut en stabil matta, så att han kan ta sats ordentligt. Han är spänstig, men som Bambi på hal is på parkettgolvet
Vilken gullig bild!
När jag ligger och funderar på min framtida hund på kvällarna så inser jag att min säng är för hög för rasen jag tänkt, så jag måste ha nåt sånt där trappliknande vid fotänden. Kommer att kunna missförstås av de som inte vet att man har hund.
Vilken härlig utsikt, klart han ska kunna titta på den!
Ja, det är rätt fint
Fast oftast ligger han där och sover.
Visa bifogad fil 11333
Nu ska jag sluta spamma tråden med Ruben
Låter för mig som man råkat på konstiga personer om de är rädda för en katt (och inte ens bara ointresserade).
Det enda jag kan säga om den diskussionen är att jag har haft ett ex som var så fokuserad på sin hund hela tiden att det var svårt att umgås relativt ofta. Jag gillade verkligen hunden också, men det var ingen bra dynamik direkt. Jag har hund och vill förstås att de jag träffar skall bry sig, men de måste inte ta ansvar mer än de vill.
Helt OT, men hur är den byggd? Sitter den fast vid fönstret på något vis? Jag har kollat ett litet tag efter något liknande (men större) till mina damer. De vill ha en möbel hos morsan i fönstret så att de kan ligga där och sola. (Yep. Morsan har godkänt det. Hon vill att Aysu ska få sola så mycket hon vill )Och ger mig mat, uppfyller han de tre sakerna är vi typ i mål
Visa bifogad fil 11332
Jag brukar försöka tänka på att inte hänga så mycket med Bruce när jag har en dejt över Det blir lätt att jag pratar och leker med honom, låter honom ta plats i soffan. Det är väl min akilleshäl som hundägare också att han alltid får vara med. Jag ska bli bättre på att träna honom att gå och lägga sig i andra änden av rummet.
Sånt där är så svårt. Jag har många gånger varit med om att folk tar för givet att jag bara vill prata om hundarna, och hur mycket jag än försökt styra in samtalet på annat så går de tillbaka till hundprat.. (Det har alltså verkat som att de envist tänker att det är vad jag vill prata om, för de har själva inte verkat speciellt intresserade av hundar)Jag tycker verkligen inte det är en akilleshäl. Min får alltid vara med (fast han sover iofs inte i sängen..aldrig visat ens en tendens på att vilja det). Det jag menade i mitt inlägg var absolut inte att hunden ska behöva vara nån annanstans i lägenheten tex, utan snarare exempelvis att man inte kunde ta en promenad med hunden och prata tillsammans, utan då enbart fokusera på vad hunden gör, prata om vad hunden gör, osv. Samma inomhus, min hund får alltid vara med men det betyder inte att jag tänker att alla vill prata med/om honom hela tiden (och det vill inte jag heller).