Brukar han svara direkt?Söndag 20.47...
Jag har träffat en kille några gånger nu som verkligen inte gör det. Det gör mig knäpp - oavsett om jag är måttligt intresserad, men det är ju bara så han gör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar han svara direkt?Söndag 20.47...
jag hade blivit galen av sånt finns många som funkar som en själv som tur är
Brukar han svara direkt?
Jag har träffat en kille några gånger nu som verkligen inte gör det. Det gör mig knäpp - oavsett om jag är måttligt intresserad, men det är ju bara så han gör.
Lika bra att du tar bort honom..... det är inte värt det och det kan bli riktigt irriterande när man har heeelt olika tempo att skriva jag vet av erfarenhet!!! Hade en kompis som jag blev sur på bara jag såg att han var online till slut det gick liksom inte.....Ja exakt... han har ju läst det. Var inget avancerat skrivet heller utan lätt att svara.
Brukar han svara direkt?
Lite seg och svara men inte såhär seg.. så att
Det är en dealbreaker för mig.
Svara direkt annars är det tack och hej.
Jag förstår det. Nu har ju jag ett projekt där jag försöker lägga mig av med min vana att hitta fel på alla människor jag träffar, men jag vet inte om det är värt det i sådana här lägen!
Lite seg och svara men inte såhär seg.. så att det går två dagar..
Fattar inte varför han la till mig från första början, haha.
Är det just för att det är messenger du tänker så? Tex på tinder så tar folk lätt dagar på sig av och till vad jag märkt iaf. Eller är det bara för mig det är så
Just nu på messenger jo (vi har skrivit med varandra på tinder förut)
Men kan hålla med om Tinder också, de brukar ryka rätt fort!
Jag har väl ganska bra med tålamod på just tinder, där kan det sjutton gå en vecka eller två mellan samtal. Fast det kanske inte är så bra nu när jag tänker på det. Blä.
Det är intressant att läsa en tråd utan att se inläggen från den mest aktiva användaren. Dock lite tragikomiskt när man kan gissa sig till vad vederbörande skrivit utifrån svaren
Har också satt på ignore sedan ett par dagar. Himla mycket lättare läsning nu! Tråkigt att det ska behöva bli så dock.
Det var tolerant av dig. För mig ryker folk som inte svarat på en första kontakt efter ett dygn och folk som blivit tysta i en konversation efter en vecka. (Var det jag som skulle öva på att inte skriva av folk så kategoriskt?)
Det var tolerant av dig. För mig ryker folk som inte svarat på en första kontakt efter ett dygn och folk som blivit tysta i en konversation efter en vecka. (Var det jag som skulle öva på att inte skriva av folk så kategoriskt?)
Vad trist det känns när man fått en matchning och börjat prata med någon som verkar trevlig och sen verkar han vara en fetischman. Dvs börjar prata om hur mkt han gillar stora kvinnor och sen börjar frågorna om vilken del av din kropp är mest framträdande, klädstorlek etc
Man vet vart det är på väg så orkade inte fortsätta svara.