Vi dejtar vidare del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brukar han svara direkt?
Jag har träffat en kille några gånger nu som verkligen inte gör det. Det gör mig knäpp - oavsett om jag är måttligt intresserad, men det är ju bara så han gör.

Lite seg och svara men inte såhär seg.. så att det går två dagar..
Fattar inte varför han la till mig från första början, haha.

Jag förstår det. Nu har ju jag ett projekt där jag försöker lägga mig av med min vana att hitta fel på alla människor jag träffar, men jag vet inte om det är värt det i sådana här lägen!

Haha!
Jag tycker det är ganska viktigt att man vill kommunicera på samma sätt, det där skulle skapa så mycket irritation hos mig.
Sen behöver man inte skriva jämt men just att läsa men inte svara gör mig galen.

Jag gör så med SJ, öppnar men svarar inte. Bara för att jag vet att det provocerar honom så sjukt mycket :p

Är det just för att det är messenger du tänker så? Tex på tinder så tar folk lätt dagar på sig av och till vad jag märkt iaf. Eller är det bara för mig det är såO_o

Just nu på messenger jo (vi har skrivit med varandra på tinder förut)

Men kan hålla med om Tinder också, de brukar ryka rätt fort!

Just nu på messenger jo (vi har skrivit med varandra på tinder förut)

Men kan hålla med om Tinder också, de brukar ryka rätt fort!

Jag har väl ganska bra med tålamod på just tinder, där kan det sjutton gå en vecka eller två mellan samtal. Fast det kanske inte är så bra nu när jag tänker på det. Blä.

Hrm, nog är det lite trist när den man är mest intresserad av inte verkar så sugen på att chatta (såklart blir det så...haha :meh:). En annan som skickat meddelanden på Tinder men jag känner liksom ingen lust att direkt prata med den personen bara för att prata just nu. Vilket ju kanske är oschysst, eftersom jag inte svarat på över en dag där då (abropå det du nämnde om de som inte svarar @pepp )

Jag har väl ganska bra med tålamod på just tinder, där kan det sjutton gå en vecka eller två mellan samtal. Fast det kanske inte är så bra nu när jag tänker på det. Blä.

Det var tolerant av dig. För mig ryker folk som inte svarat på en första kontakt efter ett dygn och folk som blivit tysta i en konversation efter en vecka. (Var det jag som skulle öva på att inte skriva av folk så kategoriskt?)

Det var tolerant av dig. För mig ryker folk som inte svarat på en första kontakt efter ett dygn och folk som blivit tysta i en konversation efter en vecka. (Var det jag som skulle öva på att inte skriva av folk så kategoriskt?)

Jag gör samma, max ett dygn sen är det adjö.

Alltså, det hör väl lite till saken att jag inte varit så aktiv med Tinder helatiden. Jag har varit väldigt upptagen från morgon till kväll under en hyffsat lång period - och inte riktigt haft många möjligheter att ens få till möjligheter att kunna träffa nån. Den tid jag har haft har fanken behövts till att få vila lite. Och då har jag inte velat lägga den lilla överblivna tiden jag haft på att träffa nån som jag inte känt särskilt intresse för på förhand liksom. Därmed har jag inte heller varit brydd om andra inte svarar mig särskilt fort..

Jag matchar inte med så många heller. Tror jag har en lite udda profil kanske. Kanske är en lite udda människa :P

Kan tillägga: Jag klandrar ingen som avmatchar med mig om jag inte svarar på en stund. Jag har gjort samma sak många gånger.

Senast ändrad:
Vad trist det känns när man fått en matchning och börjat prata med någon som verkar trevlig och sen verkar han vara en fetischman. Dvs börjar prata om hur mkt han gillar stora kvinnor och sen börjar frågorna om vilken del av din kropp är mest framträdande, klädstorlek etc
Man vet vart det är på väg så orkade inte fortsätta svara.

Vad trist det känns när man fått en matchning och börjat prata med någon som verkar trevlig och sen verkar han vara en fetischman. Dvs börjar prata om hur mkt han gillar stora kvinnor och sen börjar frågorna om vilken del av din kropp är mest framträdande, klädstorlek etc
Man vet vart det är på väg så orkade inte fortsätta svara.

Ujj. Nej, är väl bäst att bara lägga på luren då. Nånstans är det väl iofs bättre att sådana kör med så öppna kort direkt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 573
Senast: Whoever
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 670
Senast: LovingLife
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023