Jo. Fick bara en dålig känsla. Trist för han var snygg.Ujj. Nej, är väl bäst att bara lägga på luren då. Nånstans är det väl iofs bättre att sådana kör med så öppna kort direkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo. Fick bara en dålig känsla. Trist för han var snygg.Ujj. Nej, är väl bäst att bara lägga på luren då. Nånstans är det väl iofs bättre att sådana kör med så öppna kort direkt.
Vad är det med din profil som är "lite udda"?Jag matchar inte med så många heller. Tror jag har en lite udda profil kanske. Kanske är en lite udda människa :P
Kan tillägga: Jag klandrar ingen som avmatchar med mig om jag inte svarar på en stund. Jag har gjort samma sak många gånger.
Vad är det med din profil som är "lite udda"?
(Du behöver såklart inte svara om du inte vill, bara rent nyfiken eftersom jag så sällan ser något på tinder som sticker ut från mängden öht)
Jag tror inte heller att man kan få allt i samma människa, men frågan är vilka delar man kan avvara i en relation. Jag själv uttrycker mig väldigt mycket just i tal. Jag pratar, vrider och vänder, berättar vad jag känner osv. Han är som en mussla ibland, och uttrycker sig snarare i handling och fysisk närhet. Ibland blir det så att jag känner mig avvisad när han inte nappar på att prata om en viss sak, och jag skulle gissa att han kanske känner sig avvisad ibland när jag ryggar tillbaka från fysisk närhet. Svårt, det där.
Det har väl att göra med att jag tycker att det kan vara svårt att prata med honom ibland. Även om jag frågar så kan jag få korta svar. Så ja, jag föredrar att tala om känslor. Men hur ska jag kunna veta hur kan känner om han inte pratar med mig? Jag hade självklart föredragit att inte behöva gissa.
Det är också svårt att vara den som alltid måste ta upp saker och ting, kan jag tycka. Jag är den som alltid får lyfta en fråga om jag tycker att något behöver pratas om, och visst kanske jag har större behov av att prata men då blir det ju extra svårt när jag aldrig får en diskussion serverad. Utan alltid måste initiera den själv, och när jag väl gör det så ger det inte alltid de svar jag söker heller.
Fast alltså längd och gymbilder?Det var nog ingen genomtänkt mening av mig. Så udda är jag nog inte, och problemet är väl att jag inte heller vet hur andra snubbars profiler ser ut, så.. Och med "udda" menade jag inte "unik" iaf.
Men av det jag fått in från matchningar jag har pratat med, som ibland nämner sånt, så finns det en hel del selfies (aldrig tagit en sån i hela mitt liv), gymbilder (aldrig tagit en sån heller), jag har inte skrivit nått om längd, listat några intressen någe just tydligt..
Egentligen är nog min profil mer dålig än udda Mm,det är ett bättre ord för det. Men, mina bilder och beskrivning ger iaf, tycker jag, lite av en indikation av vad jag är för typ av människa. Så de jag faktiskt matchar (och faktiskt snackar) med brukar vara såna jag kommer överens med, ändå.. Skulle kanske inte skada dock att ha foton på en själv där det var lättare att se hur man såg ut
Ett sånt svar tyder ju på att han tror att du tycker att det är en brist hos honom, hans person. Jag ser det mer som att ni ömsesidigt inte helt passar ihop.Din relation med honom låter väldigt lik den jag har med seriösa killen. Jag har sagt att jag inte känner att vi klickar på en djupare nivå. Han svarade att han gärna ville kunna prata med mig på ett djupare plan, men jag har inte märkt någon skillnad sedan dess. Jag tror tyvärr inte människor kan förändra sig själva så fundamentalt.
Det finns extremt mycket selfies ja! Förvånansvärt många lyckas även med konststycket att göra exakt(!) samma min på alla bilder, och fota lika nära varje gång, så det enda som skiljer bilderna åt är det lilla man ser av bakgrundenDet var nog ingen genomtänkt mening av mig. Så udda är jag nog inte, och problemet är väl att jag inte heller vet hur andra snubbars profiler ser ut, så.. Och med "udda" menade jag inte "unik" iaf.
Men av det jag fått in från matchningar jag har pratat med, som ibland nämner sånt, så finns det en hel del selfies (aldrig tagit en sån i hela mitt liv), gymbilder (aldrig tagit en sån heller), jag har inte skrivit nått om längd, listat några intressen någe just tydligt..
Egentligen är nog min profil mer dålig än udda Mm,det är ett bättre ord för det. Men, mina bilder och beskrivning ger iaf, tycker jag, lite av en indikation av vad jag är för typ av människa. Så de jag faktiskt matchar (och faktiskt snackar) med brukar vara såna jag kommer överens med, ändå.. Skulle kanske inte skada dock att ha foton på en själv där det var lättare att se hur man såg ut
Det finns extremt mycket selfies ja! Förvånansvärt många lyckas även med konststycket att göra exakt(!) samma min på alla bilder, och fota lika nära varje gång, så det enda som skiljer bilderna åt är det lilla man ser av bakgrunden
Annars är det standard med: spännisbilder från gymmet (inte "hej, jag gillar att träna" utan verkligen "fan vad ball jag är, titta på mina enorma biceps!"), bilder där män sitter med benen brett isär och det känns som om jag ser deras skrev (som tur är har de kläder på sig) innan jag ser ansiktet, solglasögon på varje bild, andra människor med på varje(!) bild så att det inte alltid är helt tydligt vem som faktiskt finns där på tinder...
Ungefär en fjärdedel till en tredjedel skriver hur långa de är, andra skriver mer "jag är längre än dig i högklackat" eller liknande. Intressen är ovanligt, däremot skriver många någon form av kravlista på hur tjejen ska vara utan att nämna något om sig själva, alternativt skriver enbart om hur tjejen ska vara på ett sätt som framställer dem själva som extremt stereotypiskt manliga män. Ungefär hälften av de på tinder har ingen presentation alls (att enbart skriva längden eller vilken stad man bor i räknar inte jag som presentation).
Så tja, egentligen borde det inte vara så svårt att framställa sig positivt på tinder för en man. Bara att ha åtminstone två bilder som inte är exakt likadana och en hyfsat trevlig presentation av sig själv är betydligt bättre än vad de allra flesta har.
Fast alltså längd och gymbilder?
Visst en hel del har det men det är ju inte det alla efterfrågar.
@Hero Jag hakar på här. Det du skriver, @Hero , och som är en av de saker som är så obehagliga, är att du själv tillskriver stor vikt till ditt obehag inför att en dejt har en kompis med sig. Det är besvärligt för dig. De risker, å andra sidan, som dejten faktiskt skyddar sig mot genom att ha en kompis med sig, är du blind för. Helt blind. Du förklarar bara hur överdrivna tjejers försiktighetsåtgärder är och/eller missriktade. Det är oerhört obehagligt att läsa dina inlägg.
Söndag 20.47...
Jag förstår hur du tänker/känner.
Jag var dock med om att en mans psykolog varnade honom för mig iom att han kände så himla starkt för mig. Enligt hennes skola och hans historia med att träffa kvinnor som var taskiga, elaka och utnyttjade honom så var jag en sån.
Det är rätt långt från min personlighet.
Men jag insåg väl också att han var lite fel för mig.
Det var spännande att utmålas som det av ett proffs.
För mig och några av mina vänner som också är såna som ledsnat på män hela tiden har det sen blivit så att man fastnat för någon hyfsat öppet/utåt känslosam sas som även är i ständig utveckling och nyfiken på saker, driven etc. Ofta är det såna som inte blir förutsägbara.
För mig är det viktigt med spänning och ombyte. Men jag vill leva i tvåsamhet.
Så då blev det så att vi är två extroverta tokar som båda har adhd med rörligt intellekt och lätt blir rastlösa.
För vissa är vi nog mardrömmen båda två.
Hoppas du hittar rätt sorts sprak iom att du verkar vilja ha det.
Och hoppas du får klarhet i vad djupingen vill. Du vågar inte fråga?
Kan ju vara läskigt och inte din/er stil.
Poolkillen var lite så ett tag med, att det tog minst ett dygn mellan svaren, men då var våra meddelanden mer som korta mail. Visserligen frågor och svar i dem, men sällan grejer som krävde svar direkt.Mekanikern försvann sådär också. Bara checkade ut och från att ha hörts varje dag hörde jag inte ett ljud på 3 dagar. Sen hörde han av sig, undrade när jag skulle komma hem och dök upp här efter jobbet och sov över.
En del verkar Bara inte ha behovet att höras varje dag. vilket kan bli frustrerande för en sån Som mig som har stort socialt behov och åtminstone vill höras av nån gång om dagen.
Då förstår jag att det är frustrerande! Är det nått man bara vill ha svar på snabbt och lätt så håller jag med om att två dygn är rätt drygtSöndag 20.47...
Eller hur!? Inser dock hur mycket lättare det är att spinna vidare på vissa andra diskussioner och frågor i tråden när det är såDet är intressant att läsa en tråd utan att se inläggen från den mest aktiva användaren. Dock lite tragikomiskt när man kan gissa sig till vad vederbörande skrivit utifrån svaren
Men fy va tråkigt! Förstår att det måste vara frustrerande att måsta analysera varenda person och fundera på varför de tagit kontaktVad trist det känns när man fått en matchning och börjat prata med någon som verkar trevlig och sen verkar han vara en fetischman. Dvs börjar prata om hur mkt han gillar stora kvinnor och sen börjar frågorna om vilken del av din kropp är mest framträdande, klädstorlek etc
Man vet vart det är på väg så orkade inte fortsätta svara.
Men vi kvinnor har i alla fall mycket att välja på och ska därför inte klaga, vi är bara dumma och kräsna om vi inte ger alla män en chansHerre...vad i helv.
Känner igen det där med att se likadan ut på varje bild, det förekommer en del bland kvinnor å. Går bort för mig.