Hjälp vad mycket det var att läsa ikapp
Jag har hoppat över en del.
Jag har haft mycket att fundera på. En dag så fick jag helt plötsligt en stor saknad efter mitt ex(7 mån sen det tog "riktigt slut") och började ifrågasätta om jag är intresserad av J för att han är raka motsatsen mot mitt ex... Efter mycket om och men så kom jag på att så är inte fallet, J är en del grejer jag egentligen vill ha i en man men som inte är en nödvändighet. Han är stadsmänniska, gillar att gå ut och tvekar inte att klä upp sig precis som jag.
Exet vill bo ute i skogen och hatar att klä upp sig... Men jag saknar nog det som hade kunnat varit, för vi klickade så otroligt bra och när han mår bra så är han otroligt rar och rolig, verkligen en jag kunnat tänka mig slå mig ned tillsammans med trots olika åsikter om vart man ska bo. Det var bara en bit av tiden dock.. el ja, rar var han alltid men han har mentala problem(diagnos på det) utan sjukdomsinsikt och ingen lust att leva(ingen dödslängtan, men avsaknaden av livslust gör att han inte tvekar för att testa farliga experiment). När han är på väg in i en "period" och under så är det så otroligt tufft att det var en lättnad när det tog slut på riktigt.
Som tur är så har J vart iväg på nåt politikgrejs nu när jag haft alla dessa funderingar
Känns himla skönt att ha dem utredda. Dags att ta nya tag, jag funderar på att fråga ut honom till helgen igen
Funderar på bowling, har för mig det ska finnas ett ställe i stan.
Såg också att det vart massa introduktioner så tänkte skriva lite om mig också:
27 år, kvinna och bor i södra norrland. Får ofta höra att jag är så lugn men de personerna har aldrig sett mig när jag ska ut och resa...
Stadsmänniska som trivs ute på landet också, jag vill bara inte bo där på heltid, så läskigt med mörka skogar och inga grannar i närheten
Älskar djur och har en katt, på fritiden gillar jag att odla, promenera, sy och lite allt möjligt. Gillar god mat och att äta ute.
Jag har inte så mycket krav på en framtida partner men hoppas min framtida också trivs i stan och är lite lugnare än mig så han kan lugna mina nerver inför resor
Han bör trivas med djur i hemmet då jag inte kan tänka mig ett liv utan.
Blev visst en mindre roman det här