Man har väl katt!
Jag har lagt ner dejtandet, jag tröttnade fast det är lite kul att läsa ändå.
Jo, med tanke på att jag är särbo vore tillvaron rätt värdelös utan kisse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man har väl katt!
Katter kan på sin höjd existera i stall eller ladugårdar, de släpps aldrig in i mitt hem!Man har väl katt!
Inte en chans att mina katter skulle slängas ut i kylan eller komma hem till dig, jag har gjort upp eld i kaminen åt dem ikväll så de har vart och skönt framför elden.Katter kan på sin höjd existera i stall eller ladugårdar, de släpps aldrig in i mitt hem!![]()
Alltså jag är väll inte så hemskt att jag låtit katterna frysa?! Många stall och ladugårdar har uppvärmda sadelkammare eller andra varma utrymmen.. idag bor jag på 25kvm och skulle därför aldrig ta hem djur eftersom det känns som att jag bor alldeles för litet. Dessutom tycker jag katter är obehagliga och bara kissar i ens väskor ^^Inte en chans att mina katter skulle slängas ut i kylan eller komma hem till dig, jag har gjort upp eld i kaminen åt dem ikväll så de har vart och skönt framför elden.
Det är som sagt ingen risk att de skulle komma hem till dig.Alltså jag är väll inte så hemskt att jag låtit katterna frysa?! Många stall och ladugårdar har uppvärmda sadelkammare eller andra varma utrymmen.. idag bor jag på 25kvm och skulle därför aldrig ta hem djur eftersom det känns som att jag bor alldeles för litet. Dessutom tycker jag katter är obehagliga och bara kissar i ens väskor ^^
Alltså jag är väll inte så hemskt att jag låtit katterna frysa?! Många stall och ladugårdar har uppvärmda sadelkammare eller andra varma utrymmen.. idag bor jag på 25kvm och skulle därför aldrig ta hem djur eftersom det känns som att jag bor alldeles för litet. Dessutom tycker jag katter är obehagliga och bara kissar i ens väskor ^^
Jisses, någon som blev kränkt nu eller??Det är som sagt ingen risk att de skulle komma hem till dig.![]()
Jag förnekar inte att så säkert är fallet, att många inte har det bra. Men att automatiskt tro att jag ska plåga katten bara för att jag skulle kunna tänka mig (observera inte ”planerar att” eller ”önskar att”) ha en stallkatt känns sådär...Tyvärr har många stall- och ladugårdskatter det inte så bra, de är tamdjur som behöver värme och ordentlig skötsel.
Vad gäller kissa i väskor... särbon hade tidigare en drever som kissade i hans dejters skor, ingen annans. Hon (hunden) var lite svartsjukt lagdoch en drever...
![]()
Jösses, jag undrar vem som är krängt?! Jag har aldrig haft en tanke på att mina katter skulle vara hos dig eller anklagat dig för att plåga katter, så varför du ens hugger på ett mess jag skrev till @athena_arabians fattar jag inte. Lägg ner istället.Jisses, någon som blev kränkt nu eller??
Jag tycker inte om katter, det är inte mer än så. Jag förstår inte heller det hela ”de skulle aldrig få komma hem till dig”-grejen. Det är ju inte direkt som att jag pysslar med att ha ihjäl katter på fritiden.. jag kan klappa och gosa med vänners katter, har suttit kattvakt flertalet gånger när grannen åkt bort och är då sjukt noggrann med att ta hand om den.
Förändrar det mitt tycke om katter? Näe, tycker fortfarande de är obehagliga och skulle aldrig skaffa en egen, OM jag inte haft stall, då hade jag kunnat ha en. Och återigen, att tro att jag skulle låta katten frysa i stallet eller på annat sätt inte må bra för att den bor där och inte hos mig är bara korkat...![]()
Oj då, ska komma ihåg att aldrig svara eller kommentera vad en användare skriver till en annan här på forumet...Jösses, jag undrar vem som är krängt?! Jag har aldrig haft en tanke på att mina katter skulle vara hos dig eller anklagat dig för att plåga katter, så varför du ens hugger på ett mess jag skrev till @athena_arabians fattar jag inte. Lägg ner istället.
Nu blev det för dumt för att jag ska orka med mer idiotier ikväll.
Trodde aldrig jag skulle hamna i buke-tjafs om katter, i en tråd om dejting
Åh! Berätta mer! Hur följer hon med, sas? Följer hon med på fler saker?Jo, med tanke på att jag är särbo vore tillvaron rätt värdelös utan kisseHon får ju tom följa med på jobb
![]()
Jag kan verkligen skriva under det. Det är den vardagliga beröringen och den dagliga känslan av att vara omtyckt jag saknar mest nu som singel.Hundtricket?
Nej, men allvarligt, jag förstår att det känns motigt ibland. Det jag nästan tyckt varit värst med att vara singel är inte avsaknaden av sex (rent krasst, är man inte kräsen går det att få eller så har man sex med sig själv...) utan den där vardagliga fysiska beröringen. Kramar, sova i sked osv. Det suger verkligen.
Jag är team katternaTrodde aldrig jag skulle hamna i buke-tjafs om katter, i en tråd om dejting![]()
Tyckte under min uppväxt att fåglar var bland det fåniga att ha som husdjur. Lyckades då träffa en tjej med fågel, han var ju riktigt sällskaplig och kom flygande och satte sig på glasögonen när man kom hem.Trodde aldrig jag skulle hamna i buke-tjafs om katter, i en tråd om dejting![]()
Jag skedar med Leon.Jag kan verkligen skriva under det. Det är den vardagliga beröringen och den dagliga känslan av att vara omtyckt jag saknar mest nu som singel.