Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Angående sexprat så är det något jag ändå uppskattar. Det är väl bara om man inte har några preferenser alls som det är onödigt?
Jag har fortfarande svårt så fort det blir personligt på riktigt. Och så skäms jag för att jag har svårt för det borde man inte ha i min ålder *suck*Gud vad jag hade svårt med sexprat för ett års sedan
Jag fick det ut banka ur mig under året.Jag har fortfarande svårt så fort det blir personligt på riktigt. Och så skäms jag för att jag har svårt för det borde man inte ha i min ålder *suck*
Jag fick det ut banka ur mig under året.
Ja verkligen. Det är så nödvändigt i mitt välmående.Bra! En ovanligt onödig grej att ha svårt att prata om.
Fast, med risk för att ha missat nånting nu - om du vill ligga med fler så lär du ju få göra det, om han bara vill ligga med dig ändå är ju hans val tänker jag?
Har kört exklusivt med en kk själv och herregud, aldrig igen, blev bara pannkaka av alltihop. Brukar numera konstatera att vill en snubbe köra exklusivt så får han leta vidare - hur han själv gör skiter jag i men jag är öppen med att jag ligger med de jag vill ligga med oavsett hur han gör
Det ligger ju precis samma press på båda inblandade, så det är ju lika. Känns som du förstorar upp första ligget lite för mycket? Är nog sällan nån har förväntning på bästa ligget ever första gången med nån ny.Haha, okej. Men fast så behöver man ju inte skriva. Räcker väl med "jag ska göra X med dig" , så kan ju han svara. "Näe, men du för gärna göra Y med mig" Eller nåt . Fast kanske enklast att prova på ändå. Första gången med en ny kan ju vara spännade, men jag tycker det ligger väldigt mkt press i första gången. När man läser inläggen här .
"Jag ska göra X med dig. Eller alltså.. om du gillar det liksom?"
" Näe, men du kan få göra Y med mig"
"Okej, inte min grej. Men O då?"
"Ja, men bara om du är skitförsiktig för jag har en trasig höft"
"Alright! Raaawwwrrr"
"Grrrrrrr"
@Singoalla borde ha kurs i sånt därJag har fortfarande svårt så fort det blir personligt på riktigt. Och så skäms jag för att jag har svårt för det borde man inte ha i min ålder *suck*
HAHA! Tack för kvällens gapskratt!
@Singoalla borde ha kurs i sånt där
Du, testa att bli över 40... man är inte så jäkla vig längre
Jag har testat. Är över 40. Men vig är jag, vågar jag påstå.Du, testa att bli över 40... man är inte så jäkla vig längre
Jag har testat. Är över 40. Men vig är jag, vågar jag påstå.
Körde benslakt på gymmet för några dagar sedan så jag stapplar fram på träben just nu. Kändes sådär när han slängde upp mitt ben på sin axel och jag vrålade rakt ut.
Jag är inte vig nu heller Brukar kalla mig själv för stel gammal tant då och då... Kanske bäst att skippa det där med att bli 40 eller äldre?Du, testa att bli över 40... man är inte så jäkla vig längre
Haha! Ungefär som den mannen jag träffat ett tag då. Han vet precis vad han tycker om och inte, och har inga som helst problem att prata om det. Herregud vad det tog tid för mig att vänja mig vid hans sätt att prataNatural born talent
Skämt å sido, jag har kompisar som håller på att sjunka under bordet med en skämskudde när jag pratar ibland. Å andra sidan har jag en hel del vänner som är värre än mig också