Vi dejtar vidare - del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Angående sexprat så är det något jag ändå uppskattar. Det är väl bara om man inte har några preferenser alls som det är onödigt?

Angående sexprat så är det något jag ändå uppskattar. Det är väl bara om man inte har några preferenser alls som det är onödigt?

Njä, jag tror det alltid är viktigt. Problemfritt sexliv oavsett om man då har sex eller inte är liksom inget problem, men ett problematiskt sexliv tar ofta över hela relationen.
Sen hoppas man väl att samliv oavsett form utvecklas liksom resten av förhållandet?

Fast, med risk för att ha missat nånting nu - om du vill ligga med fler så lär du ju få göra det, om han bara vill ligga med dig ändå är ju hans val tänker jag?
Har kört exklusivt med en kk själv och herregud, aldrig igen, blev bara pannkaka av alltihop. Brukar numera konstatera att vill en snubbe köra exklusivt så får han leta vidare - hur han själv gör skiter jag i men jag är öppen med att jag ligger med de jag vill ligga med oavsett hur han gör

Det intressanta är ju att jag föreslagit det, att båda ligger med andra, men att han inte velat. Säger att han inte är intresserad av att ligga runt och rädd för sjukdomar, så vi matchar bra där ;) Och det har varit helt okej för mig med enbart honom med så därför har det blivit så. Fast mitt cyniska jag säger att det egentligen är han som vill att jag bara ska ligga med honom men han kan om det dyker upp något testaköra:cool:

Haha, okej. Men fast så behöver man ju inte skriva. Räcker väl med "jag ska göra X med dig" , så kan ju han svara. "Näe, men du för gärna göra Y med mig" Eller nåt :p. Fast kanske enklast att prova på ändå. Första gången med en ny kan ju vara spännade, men jag tycker det ligger väldigt mkt press i första gången. När man läser inläggen här :).
Det ligger ju precis samma press på båda inblandade, så det är ju lika. Känns som du förstorar upp första ligget lite för mycket? Är nog sällan nån har förväntning på bästa ligget ever första gången med nån ny.
Jag har haft nån lite fumlig premiär med nån, men man märker ju ändå om attraktionen finns och man är inne på samma saker. Då ses man förmodligen igen, kanske med lite sexsnack mellan tillfällena och så utvecklas man tillsammans i en rejäl uppåtkurva:D

Du, testa att bli över 40... man är inte så jäkla vig längre :cautious:

:p :rofl:
Jag är inte vig nu heller :D Brukar kalla mig själv för stel gammal tant då och då... Kanske bäst att skippa det där med att bli 40 eller äldre?

Natural born talent :D

Skämt å sido, jag har kompisar som håller på att sjunka under bordet med en skämskudde när jag pratar ibland. Å andra sidan har jag en hel del vänner som är värre än mig också :p
Haha! Ungefär som den mannen jag träffat ett tag då. Han vet precis vad han tycker om och inte, och har inga som helst problem att prata om det. Herregud vad det tog tid för mig att vänja mig vid hans sätt att prata :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Övr. Hund Ja! Nu fick jag öppna tråden! Nu kör vi vidare här :heart
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 471
Senast: ii-ssa
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka