Det där är baksidan med en bra kk man trivs med. Det "blockerar" en lite från att dejta om man inte kan tänka sig att dejta någon samtidigt som man har sin kk.
Men åtminstone för mig ger det sig automatiskt. När/om man verkligen vill dejta, då avbryter man kk-delen. När jag varit där du beskriver att du är emotionellt så har jag helt enkelt inte varit "klar" rent mentalt att dejta. Inte velat hitta det där seriösa egentligen. Bara trott det...
Jag är rätt bra på att skjuta upp saker med... så jag har svårt att tro att jag någonsin blir klar med rent mentalt om jag inte faktiskt bestämmer mig.
Jag tror jag skulle kunna tänka mig dejta utan att egentligen avbryta med kk. Men jag vet inte om jag funkar så i verkligheten. Kk hävdar dessutom att han bara ligger med mig, och det verkar så. Men loggade in på en dejtapp idag och han är aktiv där och säkerligen på flera andra. Varför man nu ska vara de när man insisterar på att vara exklusiva i liggandet, hans ide alltså. Eller ja, för att han vill att jag enbart ska ligga med honom men han med flera...