Vi dejtar vidare - del 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
För mig funkar det utmärkt. Livet är för kort för att slösas på dåliga ligg.
Den kan det alltid bli bättre men grunden måste vara bra från början.

Håller med där! Första ligget är väl aldrig lika bra som det blir när man lär känna varandra. Men jag tycker man känner av direkt om det är gött eller inte.

Tja, jag har ju typ alltid testkört mina pojkvänner innan vi blivit ett par, typ... :angel: :D

Tja, det var några i min studentkorridor som ansåg att jag var en slampa... de var yngre än mig :meh:

Måste säga att jag är väldigt förvånad över att jag aldrig får höra att jag är en slampa så frisläppt som jag varit senaste åren. Då har ändå de flesta i mitt umgänge bra koll på att jag flänger runt i sänghalmen med en hel del. Måste ha träffat helt rätt umgänge!

Måste säga att jag är väldigt förvånad över att jag aldrig får höra att jag är en slampa så frisläppt som jag varit senaste åren. Då har ändå de flesta i mitt umgänge bra koll på att jag flänger runt i sänghalmen med en hel del. Måste ha träffat helt rätt umgänge!

Det var bara en i korridoren som sa det rent ut... men de andra var inte direkt diskreta med vad de tyckte.

Jag har fått höra det på omvägar, från folk som inte ingår i mitt umgänge.
Inget som stör mig som tur är.

Inte i det här fallet men hon ville nog väldigt gärna hoppa runt som oss andra (det var många issues där jag jag säga).
Jag har ett par frireligiösa vänner genom tiderna. (killar). och när de är obevakade blir de monster av dom. Senast jag åkte finlandsbåt med en av dom fik han en egen hytt på nedre däck av vänliga vakter (Peka och Hemio) med room service! (fyllecellen). Det finns gränser hur mycket man får supa och kladda på en båt.

Det var bara en i korridoren som sa det rent ut... men de andra var inte direkt diskreta med vad de tyckte.

Jag har fått höra det på omvägar, från folk som inte ingår i mitt umgänge.
Inget som stör mig som tur är.

Jag har aldrig fått höra det via omvägar heller, eller snappat upp vibbar. Folk kanske snackar väldigt diskret, men min gissning är att de flesta är lika ligg-glada själva i min krets :p

Jag har aldrig fått höra det via omvägar heller, eller snappat upp vibbar. Folk kanske snackar väldigt diskret, men min gissning är att de flesta är lika ligg-glada själva i min krets :p

Jag fattar verkligen inte hur en del orkar bry sig. Personligen har jag fullt upp med mitt eget sexliv och struntar i vad andra gör och inte gör så länge det är lagligt och ingen tar skada :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Övr. Hund Ja! Nu fick jag öppna tråden! Nu kör vi vidare här :heart
5 6 7
Svar
138
· Visningar
9 134
Senast: Pooh
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka