Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så märkligt...Jag förstår inte varför så många verkar ha svårt att acceptera sin ålder? Varför inte bara säga som det är...Var på dejt med en dam som skrev att hon var 45, men tror att hon var 60+, det blev en kort dejt.
Men så märkligt...Jag förstår inte varför så många verkar ha svårt att acceptera sin ålder? Varför inte bara säga som det är...
Och alla dessa som "känner sig yngre än sin ålder"- de måste ha en sån tråkig bild av att bli äldre...
Intressant att man tror att det inte kommer märkas, fem år hit eller dit märks väll inte men 15?Var på dejt med en dam som skrev att hon var 45, men tror att hon var 60+, det blev en kort dejt.
Hehe.. och när ska man ta upp det.. när man måste visa passet om man ska resa?Intressant att man tror att det inte kommer märkas, fem år hit eller dit märks väll inte men 15?
Fast är det inte bättre att från början välja de som tycker att ens ålder är okej?Det är nog så att man anser att liten chans är bättre än ingen chans.
Jag tror att man väljer folk i rätt grupp också.Fast är det inte bättre att från början välja de som tycker att ens ålder är okej?
Varför bara ta de där man har en liten chans istället för stor chans? Jag förstår inte heller varför man väljer att skriva till de som man är motsatsen till vad de söker...
Nä det är det många som inte gör, det har jag märkt.Jag tror att man väljer folk i rätt grupp också.
Du vet väl inte vilka andra personen skriver till? Det jag menar är att man skriver nog till i princip alla som på någon nivå kan anses acceptabla för personen.Nä det är det många som inte gör, det har jag märkt.
Både om man skriver ett åldersintervall samt att man tex vill att personen ska bo i ens område så respekteras inte det.
Jag utgick från vad mina bekanta säger till mig, vad som diskuteras i de singelgrupper jag är med i på Facebook samt det fåtal mail jag själv har fått.Du vet väl inte vilka andra personen skriver till? Det jag menar är att man skriver nog till i princip alla som på någon nivå kan anses acceptabla för personen.
Men hur vet du att dessa personer inte skriver till 40åringar OCKSÅ? Sen kanske personerna attraheras av just 20åringar och då är det väl rimligtvis dessa personer man ska skriva till om man ska ha en chans med just 20åringar.Jag utgick från vad mina bekanta säger till mig, vad som diskuteras i de singelgrupper jag är med i på Facebook samt det fåtal mail jag själv har fått.
I facebookgrupperna är det tydligt. Man ser att en tjej tex 20 år gammal lägger in en bild på gruppens sida och skriver att hon vill träffa en 20-åring. Ca 40 män svarar på hennes inlägg varav alla utom kanske två eller tre är i alla fall minst 40-åringar. Detta såg jag häromdagen och har sett många gånger.
Men frågan var ju nu att folk skriver till de som skrivit att man söker en speciell åldersgrupp och man själv är inte alls i den åldersgruppen.Men hur vet du att dessa personer inte skriver till 40åringar OCKSÅ?
Och jag svarade för att en liten chans är större än ingen chans vilket man har om man inte skriver.Men frågan var ju nu att folk skriver till de som skrivit att man söker en speciell åldersgrupp och man själv är inte alls i den åldersgruppen.
Och jag svarade för att en liten chans är större än ingen chans vilket man har om man inte skriver.
Det är det väl men om man undrar varför det sker så är det svaret.Jag tycker att det är respektlöst.
Och jag svarade för att en liten chans är större än ingen chans vilket man har om man inte skriver.
Det skulle inte jag heller men dessa personer gör uppenbarligen det.Jag skulle aldrig som drygt 40 skriva till någon 20-åring som skriver att hen söker en 20-åring. Anledningen är att jag kan läsa och jag vill respektera det som personen skrivit att hen söker.