Niyama missat att rösta?
Mm, som jag skrev så väntade jag ett samtal och fick det innan jag hann rösta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Niyama missat att rösta?
Aha men det känns ju ännu märkligare om hon skulle vara ulv och räknat så fel på antalet goda?
Haha, jag försöker förklara för dig hur niyama menade (och jag hakade på) och så röstar du på mig.
Bäst att lägga rösten nu innan jag somnar
Angående om Lobelia räknat fel eller inte. Niyama kan vara något på spåret, eller så försöker hon dra blickarna till Lobelia. Vilket också verkar ha lyckats? Därför får Niyama min röst ikväll.
Matmissbrukaren röstar på Niyama
För att dra det ett varv till. Vet Niyama att det bara är fyra i lyan och försöker skapa sig ett alibi genom att lyfta tanken på att Lobelia också vet om det och råkar försäga sig? Någon som hängde med utan att bli lika snurrig av tanken som jag blev?
Artline röstar på Niyama
Onda tjänar på att vi goda ska tro att det är en ulv mindre. Så hon kan vara en ulv som vill att vi ska tro att det bara är fyra ulvar.
Mm, som jag skrev så väntade jag ett samtal och fick det innan jag hann rösta.
Koppen röstar på Qarter4ever
Samma spelsätt som förra leken vulket könns ulvigt
Eftersom du typ aldrig missar att rösta måste jag ju raskt ta tillfället i akt och peta på dig .
Öh va? Lobelia hade en röst när du röstade och jag har knappast misstänkt henne så mycket, jag tog upp det andra redan hade tagit upp men skrev ytterligare en möjlighet. Varför skulle jag vilja dra blickarna till just Lobelia?
OJOJOJ! Vart är världen på väg???Tror jag missade första dagen i förra leken jag var med i också även det pga samtal.
God natt!
Jag hade ju kunnat låta bli att försöka få det där mötet att fungera... Om någon är haj på adobe connect och webbkameror så hör av er till mig... Just nu håller jag på att bli vansinnig, idiotsystem!!!
*andas*
@LenaH hur är det med hästen?
@Habina Jag fattar fortfarande inte riktigt hur du/Niyama menar, att hon har skrivit fel antal ulvar men rätt antal goda så anser ni att hon är ulv? Jag kan ju ärligt säga att de gånger jag har suttit i lyan så har jag haft full koll på antalet ulvar men mindre koll på antalet goda. Hade hon däremot skrivit fyra ulvar så hade jag börjat fundera, nu funderar jag snarast över varför Niyama kommenterade antalet ulvar istället för antalet goda?
Har du kollat så du har rätt uppdateringar, programvara osv? Har du använt programmet tidigare utan bekymmer?
Härligt... Kollat att det inte är något säkerhetsprogram på din dator som blockar det hela? Är det enda jag kan komma på om det inte bara är nån bugg som kan avlösas med att typ starta om datorn/connect...
Jag har använt det förut, första gången fungerade det utan några större problem, andra gången bröt ljudet men det jobbade vi oss runt och nu har jag strulat med det ett tag, bytt webbläsare, uppdaterat, stoppa inplug program, tillåtet inpluggprogram, sett till att alla andra program är avstängda, haft på webbkamera program i bakgrunden, startat om och allt annat som supporten har föreslagit... Det jag funderar över om det är så att våran fasta ADSL ändå är så svajig att det är den som ställer till det...Seriöst, typ allt kan hända.
Jag tycker fortfarande att det känns knepigt, Lobelia skrev ju 5 ulvar plus fåret och sedan fel på antalet goda (om det nu ska stämma med det antalet ulvar) och du får det till att hon menar att det är fyra ulvar? Men det kan vara jag som är lite korkad och inte reagerar på rätt saker... Eller så är det just det jag gör.Nu är jag svintrött, men Lobelias eventuella tabbe diskuterades och q4 skrev en teori som gick ut på att Lobelia satt i lyan och glömde räkna fåret typ. Jag vet att Myrten brukar ha relativt få onda i sina lekar och funderade på om Lobelia råkat försäga sig om antalet goda. Men som sagt kan det lika gärna varit en god som räknat fel, men jag tyckte det var värt att notera.
Glömmerallt, la lekens första röst. Kan ha varit får-hint? Smidigt att påpeka Q's får-prat för att kasta misstankar på henne...
Jag reagerar lite på att Paddi, som lanserade teorin mot GA, väljer att rösta på Q när GA har fått 3 röster redan.