Nu när jag börjat läsa igenom igen så slog meningen "hur blev Q god" till mig i skallen med buller å bång och även om det är så långsökt att jag knappt borde fundera över den så gör jag det. Så here it goes:
Vi antar att Fio el Mirtai är röstfifflaren utifrån att Mistimed åkte.
Röstfifflaren bör ha lagt en extraröst även i DL1 och hur är bästa sättet att meddela sig med spionen (om infon kommer fram) – jo att rösta udda
Fio och Mirtai röstade båda på CB i DL1 (fio missade dock röstningen och sa detta i efterhand). Kollar man övriga röster som lades, så är Lobelia den som först lägger en udda röst – övriga är Mistimed (ulv) och Cirkus
20.34 bollen röstar på _Corpe_Bride
21.16 LenaH röstar på _Corpse_Bride
21.53 Lenis röstar på _Corpse_Bride
21:57 Mirtai röstar på corpse_bride
21:58 Lobelia röstar på Lenis
21:58 Mistimed röstar på Fio
22:00 cirkus röstar på LenaH
22:00 qitis röstar på _Corpse-Bride_
22:00 Paddington röstar på Lenis
Såå hur blev fio/Mirtai goda?
jag har redogjort ovan hur jag kommit fram till varför jag tror att Mirtai är åt godare hållet utifrån resten av teoriandet.
Vi antar att Fio el Mirtai är röstfifflaren utifrån att Mistimed åkte.
Röstfifflaren bör ha lagt en extraröst även i DL1 och hur är bästa sättet att meddela sig med spionen (om infon kommer fram) – jo att rösta udda
Fio och Mirtai röstade båda på CB i DL1 (fio missade dock röstningen och sa detta i efterhand). Kollar man övriga röster som lades, så är Lobelia den som först lägger en udda röst – övriga är Mistimed (ulv) och Cirkus
20.34 bollen röstar på _Corpe_Bride
21.16 LenaH röstar på _Corpse_Bride
21.53 Lenis röstar på _Corpse_Bride
21:57 Mirtai röstar på corpse_bride
21:58 Lobelia röstar på Lenis
21:58 Mistimed röstar på Fio
22:00 cirkus röstar på LenaH
22:00 qitis röstar på _Corpse-Bride_
22:00 Paddington röstar på Lenis
Såå hur blev fio/Mirtai goda?
jag har redogjort ovan hur jag kommit fram till varför jag tror att Mirtai är åt godare hållet utifrån resten av teoriandet.