Fattar inte alls varför hon skulle vara får?
Hon var inte får. Men du fattade alltså inte min tanke överhuvudtaget?
Så - varför ulv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fattar inte alls varför hon skulle vara får?
Hon var inte får. Men du fattade alltså inte min tanke överhuvudtaget?
Så - varför ulv?
Livet går före såklart. Hoppas hon kryar på sig!Ber hemskt mycket om ursäkt från min frånvaro här också! En vän halkade och slog sönder huvudet i början på veckan, ligger med kraftig hjärnskakning och med butik och näthandel hon nu driver på egen hand. Så jag har hoppat in och hjälpt henne ta hand om ordrar då hon inte kunnat göra något själv, vilket gjort att i princip all tid jag haft utanför skolan gått åt till det.
Jätteledsen över att det gått ut över leken, trodde att jag skulle få till tid idag men det sket sig totalt.
Jag vet inte - men jag stör mig lite på LenaH och fios nojsande. Antingen så är dom spion och röstfifflare/ängel eller så är de ulv/får. De litar lite väääl mycket på varandra och jag skulle faktiskt inte bli förvånad om det var det sistnämnda.
Alltså jag är i ett läge där typ alla kan vara ulvar/får.
Jag tror ju på q som får om jag nu måste fundera på får.Asså - jag är väldigt nöjd att Hedinn var ulv, men jag fattar inte varför @LenaH trodde mer på henne som ulv än som får jag tyckte ju min teori var så himla smart
Ulvarna käkar spionlärlingen @fio
Hur gör vi med dl nu, kan vi ha både dag och natt ikväll?
Nu är du ju saligen avliden - men du har rätt en ulv kan aldrig vara säker på ett får och en röstfifflare/ängel kan aldrig vara säker på vem som är spion men vice versa.Nojsande Fast en ulv kan väl aldrig egentligen vara säker på vem som är får som jag ser det kan det bara vara spionen som kan vara säker på en god roll. Det hade väl jag försökt titta efter om man är osäker.
Visst kan man som får gå ut och godförklara en ulv.. på inga grunder alls. Tex som du godförklarar Lobelia om du hade varit får och hon ulv.
Men jag hade kollat in röstningen lite mer noggrant om jag hade varit osäker.
Jag tror ju på q som får om jag nu måste fundera på får.
Jag är mer intresserad av den sista ulven.
Jag är också mest intresserad av sista ulven. Jag gissar att du är god baserat på ditt och fios nojsande men egentligen litar jag inte på dig alls. Sen bör väl Mirtai vara god för jag gissar på henne som röstfifflare, med avseende på DL2. (fan lättare att sortera ut de som verkar goda - jag vill hitta ulvar)
Det ger kvar:
Paddi
Karamell
q
Lobelia
det går bra för migUlvarna käkar spionlärlingen @fio
Hur gör vi med dl nu, kan vi ha både dag och natt ikväll?
Jag tror din tidigare tanke om Paddi kan vara nåt.Jag är också mest intresserad av sista ulven. Jag gissar att du är god baserat på ditt och fios nojsande men egentligen litar jag inte på dig alls. Sen bör väl Mirtai vara god för jag gissar på henne som röstfifflare, med avseende på DL2. (fan lättare att sortera ut de som verkar goda - jag vill hitta ulvar)
Det ger kvar:
Paddi
Karamell
q
Lobelia
Noterar att Paddis har röstat väldigt sent i samtliga röstningar - och vad det gäller på Lenis och Hedinn när det redan var uppenbart att de skulle lynchas
Det är ju en av de grejer som stört mig, jag tycker det är lite vågat att lägga en andraröst på en kollega när det var så många som inte röstat än och röstlistan som cirkulerar har inga tidsangivelser men nu läste jag igenom hela processen vid DL1 igen och ser att hon absolut har kunnat ha koll.Ja och när det gäller första lynchen så la hon en mycket sen röst på Lenis när det var uppenbart att CB skulle ryka. Så en röst på en kollega i det läget bör ha varit ofarligt.