Varulvsleken

för övrigt Lena - bara för att ngn skriver ngt så behöver det ju inte var sant.... :angel:
Å det är därför det är bra att få det bekräftat eller motsagt från flera håll.....:idea:

Absolut och det är därför jag bemödar mig med att antingen slå hål på dina teorier eller bekräfta dem.
Det är ju så vi för leken vidare. :)
och det är ju därför jag lyfter mina (ibland galna) funderingar för att få alla andras input.
Sedan vettefan om jag litar på dig iaf ;)

Alltså min stackars kompis sitter här å är ganska så tålmodig (men vet vad ulvlekarna betyder för mig) men jag behöver umgås lite grann med henne och eftersom det inte verkar vara ngn kritisk omröstning utan alla verkar ganska så överens så kommer jag rösta nu å sedan umgås m henne.

Paddington röstar på Hedinn, pga att hennes inlägg saknar teoroer/substans och mestadels är frågor till andra deltagare. Sedan står hennes röst på GA ut bland övriga röster.Hade önskat att hon kommit in i kväll och delgivit hennes tankar.

Alltså, jag vet ingenting om någonting känner jag :nailbiting:

Håller med allas teorier mot Hedinn

Undrar också när Q blev god?

Nojjar över LenaH/Fio

Karamell blir jag inte riktigt klok på

Den enda jag känner att jag vill tro är god är Paddington, bara för det är hon säkert ondast av dem alla O_o

Jag är fullt med på att Hedin kan vara ond, men jag blir lite förbryllad över strömröstningen på henne, det känns inte riktigt som det är någon som helst vits att rösta på någon annan.

Karamellen röstar på henne för hon tror hon är siad, jag funderar då i vilket inlägg hon ska ha siat Hedin? Jag tycker även att hon gjort en del andra märkliga uttalanden. jag hittade detta tidigt i leken
” Tror inte alla onda (hur många är det i denna lek egentligen?)
Med tanke på hur inaktiv denna var så är det lätt att lägga rösten där. Men tror samtidigt att några bybor även lagt sina röster på CB"

Varför just bybor? Och CB är lika inaktiv oavsett vilken roll man har. Det känns som hon har svårt att få ihop teorier och följer strömmen istället för att tänka själv för att jag själv inte vill delat i ännu en strömröstning lägger jag min röst på henne.

Lobelia röstar på karamelldrottningen

Jag kan tyvärr inte vara aktiv mer i kväll måst packa och min syster behöver mig, och det har tagit en stor del av tiden jag tänkt vara här

Jag sticker ut lite och lägger min röst på Q

Hennes röstande på karamell - missad (CB) - Lenis är inte utstickande och jag vete tusan var jag har henne.

Tror mycket väl att Hedinn kan vara ond, men jag vet inte riktigt.

Mirtai röstar på qitis

Röstlista DL4 kl 22

17.32 qitis röstar på Hedinn
18.38 cirkus röstar på Hedinn
19.21 LenaH röstar på Hedinn
20.04 Karamelldrottningen röstar på Hedinn

20.50 Fio röstar på hedinn
21.32 Paddington röstar på Hedinn
21.36 Lobelia röstar på karamelldrottningen
21.38 Mirtai röstar på qitis

Så om vi tänker att det är 1/3 onda så skulle det kunna innebära att på 15 deltagare skulle vara 5 onda. Kanske 4 ulvar och 1 får?

I så fall är det 1 ulv och 1 får kvar. Fåret räknas inte in i vinstvillkoren för de goda utan det är ulvarna som ska ut.

Så om vi tänker att det är 1/3 onda så skulle det kunna innebära att på 15 deltagare skulle vara 5 onda. Kanske 4 ulvar och 1 får?

I så fall är det 1 ulv och 1 får kvar. Fåret räknas inte in i vinstvillkoren för de goda utan det är ulvarna som ska ut.
Så tänkte jag oxå men vågande inte skriva nått om jag tog fel igen :p

Alternativt 5 ulvar och ett får

Jag tror som du men den sista har jag svårt att identifiera ännu.

Troligast är @qitis och @karamelldrottningen för mig med @Lobelia @cirkus och @Paddington som reserver.

Alla har dock saker som talar för och emot deras sak.

Asså - jag är väldigt nöjd att Hedinn var ulv, men jag fattar inte varför @LenaH trodde mer på henne som ulv än som får jag tyckte ju min teori var så himla smart O_o

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 156
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar