Nu ska vi se vem vi har kvar så ska jag sammanfatta vad jag tänker och tror. Tar gårdagens inlägg och fyller i med nya tankar under.
cirkus Inget konstigt med henne sofar, håller inte henne åt något håll men känns ändå som om hon försöker leta ulvar. Hennes röstmotivering i dagens röstning tycker jag är värd att kolla vidare på.
Inget nytt om Cirkus direkt , Det enda som gör att jag blir lite suspekt är att hon envisas med att hålla Lobelia god på inga direkta grunder alls vilket får mig att fundera lite. Här blir det dock lite dubbelt för jag tror nog kanske inte både Hedinn och Lobelia sitter i lyan tillsammans, eller så gör dom det och då kanske Cirkus kan vara fåret, helt ärligt så har inte Hedinn varit i riskzonen för att röstas ut däremot Lobelia så att rösta på Hedinn trots att man är ett får skulle vara tänkbart, Men det är bara tankar och spånerier och jag har inga belägg för något utav det . Kanske ser jag begränsat här iom att jag har hängt upp mig på Lobelia
Hedinn blir jag lite fundersam över då som jag skrev om cirkus teori att det var värt att kolla vidare på.
Tycker
@bollen__ kommer med intressanta teorier att Hedinn försöker förvirra GA´s inlägg ännu mer vilket skulle stärka teorierna om att Hedinn sitter i lyan.
LenaH tycker jag är på sitt vanliga vis när hon spelar för den goda sidan så jag lägger henne åt sidan för nu.
Finns inget som gör att jag skulle misstänka mer att Lena skulle spela på den onda sidan så inget mer om henne utan fortsatt åt det goda hållet.
Mirtai röstade ju som jag på Mistimed vilket talar för att hon inte skulle spela på den onda sidan iallafall å andra sidan är det väl inte första gången en ulv har röstat ut andra ulvar. Men det känns långsökt i detta fallet.
Mirtai har inte heller visat något annat som skulle göra att jag skulle tro att hon spelade på den onda sidan så även hon har jag åt det goda hållet.
Q får jag inget grepp om alls, känner inte alls igen henne i sin nya q kostym så har ingen som helst aning om var jag har henne.
q har ungefär samma tankar som mig själv vilket gör att jag inte inte har några misstankar mot henne idagsläget. Neutral än så länge med litet plus åt det goda hållet.
Lobelia tycker jag beter sig lite skumt genom leken, kan inte sätta riktigt fingret på det och i slutet la in lite märkliga inlägg , men det behöver inte betyda något egentligen men bara konstigt att hon skrev i princip samma inlägg två ggr.. som om ett av dom var menat någonannanstans... till lyan kanske ? Oxå märkligt att hon inte la in rösten på mistimed för att rädda sig själv men jag kan förstå om hon inte hann se hur ställningen såg ut i slutet för det var nästan omöjlig.
Lobelia har jag hängt upp mig på så risken finns att jag inte ser helt klart i detta fallet. Så fortsatt skum men inte lika skum som igår. Kanske god ändå men då måste jag tänka i helt nya banor angående flera andra.
karamelldrottningen känns helt förvirrande för mig, ena stunden känns hon knivskarp och andra stunden helt lost och skriver det ena förvirrande inlägget efter det andra. Får läsa igenom hennes inlägg ordentligt i morgon.
Blev inte bättre av dagens inlägg så fortfarande förvirrande för mig
Paddington var helt neutral för mig igår så skrev inget om henne då och ärligt kan jag inte säga så mkt mer idag eftersom det var en sådan enkel röstning så fortsatt neutral.
Bollen skrev inget om bollen igår. Tycker hon ligger lite på plussidan idag men fortsatt neutral. Men inga större misstankar iallafall
Vet inte hur många ulvar det finns kvar men om det var 4 från början plus ett får så är det 2 ulvar och ett får kvar?
Eller om det var 6 onda totalt så är det 3 ulvar kvar och ett får? Kanske kan det vara så eftersom det inte finns en ond spion? Isåfall känns det som åtminstone en ulv flyger under radarn för mig.