Varulvsleken

Ni som har trott något om lobelias roll baserat på att hon valde att räddningsrösta på Lenis och inte Misti, vad säger ni nu när det visat sig att bägge dessa var ulvar?

Eller så hade hon siat ngn helt annan och var tvungen att hitta på en teori med det lilla som fanns, precis som vi andra
jag tror nästan detta faktiskt. Annars hade hon nog inte svängt sig mellan får/ulv. Hade hon siat Lenis som ulv så borde hon sagt tydligare att Lenis var ulvig å inte fårig...

Sedan vet jag sedan tidigare när man är i lyan och någon har en teori emot en så ser man genast siare överallt (vilket gör mig förvånad att de valde GA till käk) Det går liksom inte ihop för mig. Men bevisligen så gjorde de ju det. Det kan ju vara som LenaH säger att Lenis hade tidsbrist och tyckt det vore bra om alla skaffade sig alibi och rösta på henne.

Jag vet inte, jag måste sova på det här.

Ni som har trott något om lobelias roll baserat på att hon valde att räddningsrösta på Lenis och inte Misti, vad säger ni nu när det visat sig att bägge dessa var ulvar?
Räddningsrösta? Lobelia har ju röstat på Lenis i alla tre DLs?
(edit: hon röstade för sent på Lenis i DL2)

Ja, en av dem är ju uppenbarligen röstfifflare och jag har svårt att se att den andre (vem det nu är) skulle röstat på en fellow ulv när lynchen var så spridd som igår.
Ja just det, röstfifflare ja. Den har jag inte ens hunnit fundera över. Jag tror att jag tagit jullov redan :rofl:

Hoppas att denna är korrekt:

bollen röstar _Corpe_Bride, Karamelldrottningen, Lenis
LenaH röstar _Corpse_Bride, Lobelia, Lenis
Lenis
röstar _Corpse_Bride, Lobelia, Lobelia
Mirtai röstar _Corpse_Bride, Mistimed, Lenis
Lobelia röstar Lenis, Missar
(Lenis), Lenis
Mistimed
röstar Fio, Mirtai
cirkus röstar LenaH, Hedinn, Lenis
qitis röstar _Corpse-Bride_, Missar
(Karamelldrottningen), Lenis
Paddington röstar Lenis, Lobelia, Lenis
Karamelldrottningen röstar LenaH, Qitis, Lenis
Hedinn röstar Lobelia, GA, Lenis
Hemlig röstar Missar (
pekar på Lobelia)
GlömmerAllt röstar Missar (
pekar på Lenis)
fio röstar Missar (
pekar på CB) mistimed, Lenis

Någon som har en fin sammanställning på hur alla röstat? @qitis kanske?
jodå :D
inte uppdaterad dock med DL3 :)
bollen__ röstar på :_corpse_Bride -karamelldrottningen
LenaH röstar på: _corpse_Bride -Lobelia
Lenis röstar på _Corpse_Bride-Lobelia
Mirtai röstar på _Corpse_Bride - Mistimed
Lobelia röstar på Lenis- Lenis(för sen röst)
cirkus röstar på LenaH-Hedinn
qitis röstar på _Corpse_Bride - Karamelldrottningen(För sen röst)
paddington röstar på Lenis-Lobelia
fio röstar : -missar- mistimed
hedinn röstar på -glömmerallt

karamelldrottningen röstar på LenaH -qitis

Men känns iaf konstigt att de valde GA som käk..

Nä det tycker inte jag. Om en ulv får första rösten i en lynch av nån så brukar det bli typ YYYYYYL i lyan och alla ba' fan också nu är xx siad. Lyan måste ju jublat när i stort sett ingen hakade på och sen käkade de henne för de måste ju också fattat att ängeln inte heller förstått.

För övrigt så slocknade mina misstankar mot LenaH betydligt när Lenis inte var fåret.

Senast ändrad:
  • Gilla
Reactions: fio

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 157
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar