Min lista på goda har när jag tittar på röstningarna utökats med @Paddington , sedan tidigare har jag sorterat in @fio och @Mirtai där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är fio och Mirtai också pga röstningarna?Min lista på goda har när jag tittar på röstningarna utökats med @Paddington , sedan tidigare har jag sorterat in @fio och @Mirtai där.
jag tror nästan detta faktiskt. Annars hade hon nog inte svängt sig mellan får/ulv. Hade hon siat Lenis som ulv så borde hon sagt tydligare att Lenis var ulvig å inte fårig...Eller så hade hon siat ngn helt annan och var tvungen att hitta på en teori med det lilla som fanns, precis som vi andra
Ja, en av dem är ju uppenbarligen röstfifflare och jag har svårt att se att den andre (vem det nu är) skulle röstat på en fellow ulv när lynchen var så spridd som igår.Är fio och Mirtai också pga röstningarna?
Räddningsrösta? Lobelia har ju röstat på Lenis i alla tre DLs?Ni som har trott något om lobelias roll baserat på att hon valde att räddningsrösta på Lenis och inte Misti, vad säger ni nu när det visat sig att bägge dessa var ulvar?
Och sen valde Lenis att lägga sin röst på @Lobelia idag - det där kan vi tänka hur många varv som helst om och @qitis kommer tänka lika många varv som vi andra tillsammans!Ni som har trott något om lobelias roll baserat på att hon valde att räddningsrösta på Lenis och inte Misti, vad säger ni nu när det visat sig att bägge dessa var ulvar?
Alltså för att rädda sig självRäddningsrösta? Lobelia har ju röstat på Lenis i alla tre DLs?
(edit: hon röstade för sent på Lenis i DL2)
Ja just det, röstfifflare ja. Den har jag inte ens hunnit fundera över. Jag tror att jag tagit jullov redanJa, en av dem är ju uppenbarligen röstfifflare och jag har svårt att se att den andre (vem det nu är) skulle röstat på en fellow ulv när lynchen var så spridd som igår.
Jag la ju en längst ner på förra sidan? Fast jag struntade i dagens.Någon som har en fin sammanställning på hur alla röstat? @qitis kanske?
Läser på mobilen och orkade inte letaJag la ju en längst ner på förra sidan? Fast jag struntade i dagens.
jodåNågon som har en fin sammanställning på hur alla röstat? @qitis kanske?
Men känns iaf konstigt att de valde GA som käk..
Räddningsrösta? Lobelia har ju röstat på Lenis i alla tre DLs?
(edit: hon röstade för sent på Lenis i DL2)
Eller så hade hon siat ngn helt annan och var tvungen att hitta på en teori med det lilla som fanns, precis som vi andra