Jag har inte trott något om ulvarnaNä, men om du tror att Lenis siades som får, ulvarna känner ju inte till fåret. Varför tror du då att ulvarna kopplade GA som siare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte trott något om ulvarnaNä, men om du tror att Lenis siades som får, ulvarna känner ju inte till fåret. Varför tror du då att ulvarna kopplade GA som siare?
Nä, men om du tror att Lenis siades som får, ulvarna känner ju inte till fåret. Varför tror du då att ulvarna kopplade GA som siare?
Nä, men om du tror att Lenis siades som får, ulvarna känner ju inte till fåret. Varför tror du då att ulvarna kopplade GA som siare?
Så kan det vara men faktiskt har jag funderingar i lite annan riktning än dig i dettaJag har en fundering på det. Om Lenis är får alltså så kan det vara så att hon (Lenis) gjorde det klassiska i DL1 - hon röstade på samma som; direkt efter en ulv helt enkelt för att visa sig som får. Om det är så - så är LenaH antagligen ulv och de lär inte ha missat en sån sak, sen när GA kommer in och röstar på Lenis så blir det som en konfirmering av att Lenis är får och de inser att GA antagligen är siare och därför käkas hon.
Hm jag har inte sett det praktiserat någon gång, men hört många spekulationer kring att folk visar sig som får eller andra roller på flera sätt. Detta verkar ganska opraktiskt, det är lätt hänt att goda av misstag visar sig som får. Och blir det avslöjat så är risken stor att en ulv också ryker.Jag har en fundering på det. Om Lenis är får alltså så kan det vara så att hon (Lenis) gjorde det klassiska i DL1 - hon röstade på samma som; direkt efter en ulv helt enkelt för att visa sig som får. Om det är så - så är LenaH antagligen ulv och de lär inte ha missat en sån sak, sen när GA kommer in och röstar på Lenis så blir det som en konfirmering av att Lenis är får och de inser att GA antagligen är siare och därför käkas hon.
GA skulle ju ha kunnat siat någon som god och "bara" haft vanliga misstankar mot Lenis också.Men jag fattar inte varför GA skulle vart osäker på vilken roll om hon siat henne? Tror ni inte hon skrev det där om att kanske möjligen ulv för att inte vara för tydlig med att hon siat? Eller tja hon blev ju käk så det kanske var tydligt ändå...
Ja precis, för annars finns det ju ingen anledning att vara osäker..mer än för att inte vara så tydlig isåfall..hmGA skulle ju ha kunnat siat någon som god och "bara" haft vanliga misstankar mot Lenis också.
@cirkus lanserar ju samma teori som jag hade emot dig igår.Hm jag har inte sett det praktiserat någon gång, men hört många spekulationer kring att folk visar sig som får eller andra roller på flera sätt. Detta verkar ganska opraktiskt, det är lätt hänt att goda av misstag visar sig som får. Och blir det avslöjat så är risken stor att en ulv också ryker.
LenaH kan mycket väl vara ond ändå, hon är alltid skum och och att satsa på inaktiv spelare gynnar mest de onda. Igår verkade hon ha röstat på mig, inte för att hon trodde jag var ond, utan bad snarast om ursäkt och menade att hon inte hade koll på att jag hade en röst och kunde givetvis inte veta att även @Paddington skulle följa efter.
Kan du förklara lite närmre hur du tänkte här @LenaH
tillfällig sinnersförvirring?? Jag vet att jag gjort det som får någon gångVilket gör att jag ännu mer tvekar på att Lobelia är ulv. tror inte att Lenis om hon nu är får skulle rösta på en ulv.
Så rent ordtekniskt borde ju Lenis vara siad får (vem var det som skrev något liknande att GA hade pekat ut vem hon misstänkte (Lenis) innan DL och sedan teoriade om henne efter den? Det är ju nästan ett skolboksexempel på hur siaren försöker visa vem denne tänker syna (och en hint till spionen om denne får infon)
Jag har inte trott något om ulvarna
Jag har en fundering på det. Om Lenis är får alltså så kan det vara så att hon (Lenis) gjorde det klassiska i DL1 - hon röstade på samma som; direkt efter en ulv helt enkelt för att visa sig som får. Om det är så - så är LenaH antagligen ulv och de lär inte ha missat en sån sak, sen när GA kommer in och röstar på Lenis så blir det som en konfirmering av att Lenis är får och de inser att GA antagligen är siare och därför käkas hon.
Nä, jag funderade inget alls om varför GA käkades helt enkelt, jag tyckte att det redan var gjort Antingen så visste de eller inte, känns som större chans att de inte visste och chansade? Eller fattade och tänker offra Lenis för att bli av med siaren..så ja.Ah, du utgår alltså från att lyan förstått att Lenis är får, baserat på att LenaH är ulv, enligt teorin nedan, förstår jag rätt då?
Jag har en tendens till att utgå från mig själv och jag brukar ju aldrig fatta roller förrän i slutet av leken (om ens då ), alltså var det främmande för mig att lyan skulle fattat att ett får siats.
Den har jag nog missat, måste kolla.@cirkus lanserar ju samma teori som jag hade emot dig igår.
Min raserades dock direkt när @Paddington la sin röst på dig så jag avfärdade den omedelbart.
Kan du länka? Jag minns inte.Den har jag nog missat, måste kolla.
En fråga till, ändrade du ditt inlägg, eller rättare sagt varför ändrade du inlägget, det jag citerar och när då lite ångrar din röst? I mitt citat så hoppas du att jag är ond men det är borta i texten. Och jag lovar, jag har inte skrivit dit det.
GA skulle ju ha kunnat siat någon som god och "bara" haft vanliga misstankar mot Lenis också.
Jag kollade just men det står kvar?Den har jag nog missat, måste kolla.
En fråga till, ändrade du ditt inlägg, eller rättare sagt varför ändrade du inlägget, det jag citerar och när då lite ångrar din röst? I mitt citat så hoppas du att jag är ond men det är borta i texten. Och jag lovar, jag har inte skrivit dit det.