Varulvsleken

Alltså - jag har lite svårt att få ihop att ulvarna skulle vetat att GA var siare om inte @Lenis är ulv?
Är hon får så kan iaf inte jag se att de skulle vara så säkra på att Lenis är får och GA siat henne.
Jag tror att antingen är Lenis ulv och då hade de hajat att hon var siad eller så hade de bara tur för annars borde de käkat @Mirtai eller @fio iom att en av dem torde vara röstfifflaren.

Som tur är lär vi få facit på Lenis snart iaf.

Jag tror dom chansade att GA var sia. Jag tror dom helt enkelt listade ut det. Det är den enda info som finns att få angående en sia i tråden oavsett om nu GA siade Lenis ond eller inte så såg det iallafall ut så.

Det jag har lite svårt att förstå att om nu Lenis är ulv och de fattat att GA är siaren - varför käka GA igår natt och inte vänta till i natt? Det är ju rena rama kamikaze för Lenis isf?

Det jag har lite svårt att förstå att om nu Lenis är ulv och de fattat att GA är siaren - varför käka GA igår natt och inte vänta till i natt? Det är ju rena rama kamikaze för Lenis isf?
Jag håller med, det är en hel del som inte riktigt går ihop men jag hoppas det klarnar när stackars Lenis roll uppdagas.

Du har en poäng här och likaså @bollen__ , jag har varit med flera gånger när man lynchat utifrån vad siaren har skrivit och tolkat vara antydningar som "sanning". GA är dock gammal i gamet och borde vara försiktigare i vad hon skriver om hon nu inte siat.

Ulvarna kanske inte fattade att GA siat, och det är den enkla anledningen, alternativt att de såg det som kört för Lenis ändå.

Jaha äntligen vid en dator! Det här var ju en intressant utveckling, har skummat tråden lite kvickt och inte en enda har nämnt ordet drev.. vad är då det här? :p
Jobbigt läge för er om glömmerallt siat en god och röstat på mig i brist på bättre och jag också är god, right? Rätt otippat av ulvarna att käka en siare när det då kan riskera att outa en kollega- och den här siaren var ju bara halv! Hmm hmm.

Well nu ryker jag men ska givetvis rösta! Och hoppas på att jag får återuppstå innan påsk :nailbiting:

Jag har ju en massiv vägg emot mig här men tycker att Lobelia gör det lätt för sig som erkänt misstänker mig i varenda lek vi leker ihop. Vi spelar ju för att vinna för våra lag, inte för att jaga specifika användare!

Lenis röstar på Lobelia

GOD JUL allihop, jag måste hoppa i säng pga uppe med bebis sen 04 och sen tagit mig igenom Ullared och nu är jag tröttare än tröttast.. Ni är alla fantastiska lekare o vi ses snart igen! :banana:

Jaha äntligen vid en dator! Det här var ju en intressant utveckling, har skummat tråden lite kvickt och inte en enda har nämnt ordet drev.. vad är då det här? :p
Jobbigt läge för er om glömmerallt siat en god och röstat på mig i brist på bättre och jag också är god, right? Rätt otippat av ulvarna att käka en siare när det då kan riskera att outa en kollega- och den här siaren var ju bara halv! Hmm hmm.

Well nu ryker jag men ska givetvis rösta! Och hoppas på att jag får återuppstå innan påsk :nailbiting:

Jag har ju en massiv vägg emot mig här men tycker att Lobelia gör det lätt för sig som erkänt misstänker mig i varenda lek vi leker ihop. Vi spelar ju för att vinna för våra lag, inte för att jaga specifika användare!

Lenis röstar på Lobelia

GOD JUL allihop, jag måste hoppa i säng pga uppe med bebis sen 04 och sen tagit mig igenom Ullared och nu är jag tröttare än tröttast.. Ni är alla fantastiska lekare o vi ses snart igen! :banana:
här känner jag att man skulle vilja ha en såsom på facebook- möjlighet att trycka inte bara på gilllaknappen utan även andra känslor :)

God jul på dig med !

var på väg att skriva "samma här" till dig @LenaH, precis när uppdateringen kom. Nu när vi har facit så är det ju skitbra att hon var ulv. Men jag måste fundera... och sova...

Känns inte som vi behöver vänta in dl i det här läget.

Ny lynchade ulven Lenis!
Nattdl 10.30

ok! :o

hann inte se uppdateringen innan jag skickade mitt förra inlägg

men man kan inte vara ledsen över att hon var ulv och inte får är min spontana känsla dock:bump:

får väl ta en rejäl fundering kring mina övriga tankar hittills i leken dock:idea:

Jag funderar lite på om dels tidsbrist kan ha spelat in och också ändå en gyllene chans att få ut den andra siaren när ingen (inklusive ängeln uppenbarligen) verkade ha hajat att GA var siare.

Röstlista DL1
20.34 bollen röstar på _Corpe_Bride
21.16 LenaH röstar på _Corpse_Bride
Lenis röstar på _Corpse_Bride
Mirtai röstar på corpse_bride
Lobelia röstar på Lenis
Mistimed röstar på Fio
cirkus röstar på LenaH
qitis röstar på _Corpse-Bride_
Paddington röstar på Lenis

KD och Hedinn röstade för sent.
glömmerallt, fio, _CorpseBride_, hemlig missade att rösta

DL2

14.17 glömmerallt röstar på Lenis
14.52 Mistimed röstar på Mirtai
21.31 fio röstar på Mistimed
21.48 Hedinn röstar på glömmerallt
21.52 Mirtai röstar på Mistimed
21.54 Karamelldrottningen röstar på Qitis
21.56 Lenis röstar på Lobelia
21.58 bollen__ röstar på karamelldrottningen
21.58 LenaH röstar på Lobelia
21.59 Paddington röstar på Lobelia
22.00 cirkus röstar på Hedinn
(3 på lobelia 2 på mistimed
I öppen röstning)
Mistimed lynchades- ulv
Glömmerallt käkades- siare 1

22.01 Lobelia röstar på Lenis (för sen)
22.01 qitis röstar på karamelldrottningen (för sen)

Jag funderar lite på om dels tidsbrist kan ha spelat in och också ändå en gyllene chans att få ut den andra siaren när ingen (inklusive ängeln uppenbarligen) verkade ha hajat att GA var siare.
Fast hade det inte varit säkrare att ta ut GA i natt isf? Då var det mer distans till dennes teori igår och inte så uppenbart med hennes roll. Och Lenis hade haft möjlighet att få ytterligare ett speldygn? Hmm, visserligen hade GA fått möjlighet att förtydliga sin teori. Men jag är inte säker på att alla förstått hennes roll på samma sätt då. Även om Fio säger hon kom på den igår kväll. (Å läser jag tillbaka i Fios inlägg så ser det ut som hon fattade GAs roll igår, å då undrar jag om även ulvarna fångat upp det via Fios inlägg eller kanske innan. Men känns iaf konstigt att de valde GA som käk..

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 157
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar