Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag fattar inte varför GA skulle vart osäker på vilken roll om hon siat henne? Tror ni inte hon skrev det där om att kanske möjligen ulv för att inte vara för tydlig med att hon siat? Eller tja hon blev ju käk så det kanske var tydligt ändå...Jag kan lika gärna rösta jag också eftersom jag hela tiden skriver vem jag ska rösta på... Jag hade initialt velat få höra Lenis replik på anklagelserna men som det ser ut nu så känns det nog som om vi borde syna henne oavsett vilket.
LenaH röstar på Lenis för att jag tror att GA siat henne som ond (låter vara osagt vilken roll).
Hon var ju uppenbarligen inte så tydlig eftersom hon var tvungen att dö för att vi skulle fatta!Men jag fattar inte varför GA skulle vart osäker på vilken roll om hon siat henne? Tror ni inte hon skrev det där om att kanske möjligen ulv för att inte vara för tydlig med att hon siat? Eller tja hon blev ju käk så det kanske var tydligt ändå...
Inte lika spridda skurar idagRöstlista DL3 kl 22
15.09 fio röstar på Lenis
16.12 qitis röstar på Lenis
17.01 LenaH röstar på Lenis
17.05 Mirtai röstar på Lenis
17.23 cirkus röstar på Lenis
17.47 Lobelia röstar på Lenis
18.18 bollen__ röstar på Lenis
18.22 Därför röstar karamelldrottningen på Lenis.
Lenis 8
Då tror du alltså inte att GA blev käk för att ulvarna trodde Lenis var siad?Jag kan ju också såklart tycka att det ser troligt ut att GA siade Lenis. Men eftersom hon skrev som får så tror jag ju att hon är siad som får och inte ulv, jag förstår inte varför hon skulle vara osäker på sin sia liksom.
Karamelldrottningen måste jag säga att jag fortfarande absolut inte hajar, jag tycker att det är en del märkliga teorier från henne, är det bara spelstil/ringrostighet eller döljer det sig något annat där?
Lobelia har kännts oengagerad precis som hon själv sagt, men jag håller med om att hon inte är så trolig som ulv om lenis är får
oj dåInte lika spridda skurar idag
det ska va 9 röster hittills. Du glömde Hedinn
Lobelia röstar på Lenis,
Jag blev misstänksam redan vid 3:e rösten vid första lynchen och tvekade igår om jag skulle rösta henna mycket pga att jag alltid misstänker Lenis men valde henne när jag försökte ombestämma mig för att rädda mitt skin . Då hon verkar siad så hamnar min röst även idag på henne.
Skrev jag det?Då tror du alltså inte att GA blev käk för att ulvarna trodde Lenis var siad?
Nä, men om du tror att Lenis siades som får, ulvarna känner ju inte till fåret. Varför tror du då att ulvarna kopplade GA som siare?Skrev jag det?