Varulvsleken

Röstlista DL3 kl 22

15.09 fio röstar på Lenis
16.12 qitis röstar på Lenis
17.01 LenaH röstar på Lenis
17.05 Mirtai röstar på Lenis
17.23 cirkus röstar på Lenis
17.47 Lobelia röstar på Lenis

Lenis 6

Kasst internet och kasst med tid (ska försöka hänga med lite under kvällen, men kan inte lova något). Jag har bara skummat igenom men är nog mer benägen att hålla med vem det nu var som skrev att Lobelia troligtvis inte hade huggit en kollega att rösta på? Om vi nu förutsätter att Lenis är ond.

Gällande Lenis är det väl troligt att GA siat Lenis ond (förlåt för att jag inte kan komma med mer just nu).

Hedinn röstar på Lenis

Röstlista DL3 kl 22

17.56 Hedinn röstar på Lenis

Lenis 7

Läst igenom @Paddington s alla inlägg
Alltså Paddis är ju alltid balanserad och vettig i rent lektekniska saker så det säger ju inget om hennes roll att hon verkar vettig :angel:
Har dock iaf lagt ner sig på att teoria tidigt i leken om olika spelare och varit aktiv , frågat och ifrågasatt också om saker sedan start- och hon har de facto inte fått några misstankar på sig från andra heller så här långt( vad jag sett hittills - reserverar mig för att jag inte sett det nu när jag börjar läsa igenom leken på allvar) som ond brukar man ju försöka så in misstankar mot goda som i sin tur brukar kunna få dem att reagera på dem tillbaka

Hon har röstat på Lenis i DL1 och på Lobelia i DL2
Svårt att veta vart man har Paddington- står kvar som neutral- kan vara god/ kan vara ond

Jag kan lika gärna rösta jag också eftersom jag hela tiden skriver vem jag ska rösta på... Jag hade initialt velat få höra Lenis replik på anklagelserna men som det ser ut nu så känns det nog som om vi borde syna henne oavsett vilket.

LenaH röstar på Lenis för att jag tror att GA siat henne som ond (låter vara osagt vilken roll).
Men jag fattar inte varför GA skulle vart osäker på vilken roll om hon siat henne? Tror ni inte hon skrev det där om att kanske möjligen ulv för att inte vara för tydlig med att hon siat? Eller tja hon blev ju käk så det kanske var tydligt ändå...

Jag kan ju också såklart tycka att det ser troligt ut att GA siade Lenis. Men eftersom hon skrev som får så tror jag ju att hon är siad som får och inte ulv, jag förstår inte varför hon skulle vara osäker på sin sia liksom.
Karamelldrottningen måste jag säga att jag fortfarande absolut inte hajar, jag tycker att det är en del märkliga teorier från henne, är det bara spelstil/ringrostighet eller döljer det sig något annat där?
Lobelia har kännts oengagerad precis som hon själv sagt, men jag håller med om att hon inte är så trolig som ulv om lenis är får

Jag tänker att jag lika gärna kan rösta nu och ändra om det framkommer något som känns vettigare typ en ulv :p har massa plugg jag måste göra till imorgon så vet inte hur aktiv jag kan vara ikväll
bollen__ röstar på Lenis
för att jag tror att GA siat henne som får och ett får är bättre att få ut än en god och just nu ser jag ingen tydlig ulv så detta känns som bästa kortet

Men jag fattar inte varför GA skulle vart osäker på vilken roll om hon siat henne? Tror ni inte hon skrev det där om att kanske möjligen ulv för att inte vara för tydlig med att hon siat? Eller tja hon blev ju käk så det kanske var tydligt ändå...
Hon var ju uppenbarligen inte så tydlig eftersom hon var tvungen att dö för att vi skulle fatta! :rofl:

• Gilla
Reactions: fio
Röstlista DL1
20.34 bollen röstar på _Corpe_Bride
21.16 LenaH röstar på _Corpse_Bride
Lenis röstar på _Corpse_Bride
Mirtai röstar på corpse_bride
Lobelia röstar på Lenis
Mistimed röstar på Fio
cirkus röstar på LenaH
qitis röstar på _Corpse-Bride_
Paddington röstar på Lenis

KD och Hedinn röstade för sent.
glömmerallt, fio, _CorpseBride_, hemlig missade att rösta

DL2

14.17 glömmerallt röstar på Lenis
14.52 Mistimed röstar på Mirtai
21.31 fio röstar på Mistimed
21.48 Hedinn röstar på glömmerallt
21.52 Mirtai röstar på Mistimed
21.54 Karamelldrottningen röstar på Qitis
21.56 Lenis röstar på Lobelia
21.58 bollen__ röstar på karamelldrottningen
21.58 LenaH röstar på Lobelia
21.59 Paddington röstar på Lobelia
22.00 cirkus röstar på Hedinn
(3 på lobelia 2 på mistimed
I öppen röstning)
Mistimed lynchades- ulv
Glömmerallt käkades- siare 1

22.01 Lobelia röstar på Lenis (för sen)
22.01 qitis röstar på karamelldrottningen (för sen röst))

lägger till en lista på hur alla röstat sammanställt så det blir tydligt :

bollen__ röstar på :_corpse_Bride -karamelldrottningen
LenaH röstar på: _corpse_Bride -Lobelia
Lenis röstar på _Corpse_Bride-Lobelia
Mirtai röstar på _Corpse_Bride - Mistimed
Lobelia röstar på Lenis- Lenis(för sen röst)
cirkus röstar på LenaH-Hedinn
qitis röstar på _Corpse_Bride - Karamelldrottningen(För sen röst)
paddington röstar på Lenis-Lobelia

Och noterar som en fotnot att den onda vi känner till Mistimed röstade på fio i DL1 och Mirtai i DL2 Om något kanske det stärker bådas aktier att vara goda?

Röstlista DL3 kl 22

18.18 bollen__ röstar på Lenis
18.22 Därför röstar karamelldrottningen på Lenis.

Lenis 8

Röstlista DL3 kl 22

Lenis 8
Inte lika spridda skurar idag :D

det ska va 9 röster hittills. Du glömde Hedinn

Jag kan ju också såklart tycka att det ser troligt ut att GA siade Lenis. Men eftersom hon skrev som får så tror jag ju att hon är siad som får och inte ulv, jag förstår inte varför hon skulle vara osäker på sin sia liksom.
Karamelldrottningen måste jag säga att jag fortfarande absolut inte hajar, jag tycker att det är en del märkliga teorier från henne, är det bara spelstil/ringrostighet eller döljer det sig något annat där?
Lobelia har kännts oengagerad precis som hon själv sagt, men jag håller med om att hon inte är så trolig som ulv om lenis är får
Då tror du alltså inte att GA blev käk för att ulvarna trodde Lenis var siad?

Röstlista DL3 kl 22

17.56 Hedinn röstar på Lenis

Lenis 9

nu då @karamelldrottningen :)

Lobelia röstar på Lenis,

Jag blev misstänksam redan vid 3:e rösten vid första lynchen och tvekade igår om jag skulle rösta henna mycket pga att jag alltid misstänker Lenis men valde henne när jag försökte ombestämma mig för att rädda mitt skin . Då hon verkar siad så hamnar min röst även idag på henne.

Det var ju iaf ärligt för det gör du verkligen alltid ;) haha! Är på g från Gekås o svarar när jag når datorn!
(Btw för jäkligt att överleva Gekås för att sedan bli lynchad, hmpf!)

fio röstar : -missar- mistimed
hedinn röstar på -glömmerallt

karamelldrottningen röstar på Någon för sent i första röstningen. vem? hinner inte leta upp det - men på qitis i DL2

la till fios karamelldrottningen och hedinn röstrader samt rödmarkerade Mistimed missade det i första vändan

Sorry :o

Senast ändrad:
fio röstar : -missar- mistimed
hedinn röstar på -glömmerallt

karamelldrottningen röstar på LenaH -qitis
hann inte med att att ändra i förra inlägget
men nu så!! nu bör det vara rätt!

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 158
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar