Förlåt, missade. Fåret visas som får (annars skulle jag skrivit ut att det inte gör det)Fick vi något svar från @Niyama om hur fåret visas i en ev sia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt, missade. Fåret visas som får (annars skulle jag skrivit ut att det inte gör det)Fick vi något svar från @Niyama om hur fåret visas i en ev sia?
Men hur kunde lobelia veta detFast varför gör det någon annan skum?
Uppenbart är ju att röstfiflaren lagt sin röst på Misti och därmed "räddat" Lobelia via lottning. Är Lobelia ulv så valde ulvarna antagligen att "offra" henne hellre än försöka rädda henne - kanske hade de redan lagt alla sina röster och en röständring är alltid uppseendeväckande - eller så fanns ingen annan att rösta på - det var ju bara Misti som hade 2 röster förutom Lobelia eller så kom de sista rösterna på Lobelia så sent att de inte hade en chans att hinna rädda henne. Fast jag tror att Lobelia kanske inte är ulv ändå, inte med med avseende på Lobelias försök till räddning av sig själv - hon la den på Lenis, som jag ju tror är ulv
Men GA röstade på henne för att hon trodde lenis var får. Då borde hon väl inte siat henne som ulv? För det vore väl nästan tjänstefel att sia någon som ulv och sedan rösta på denne som misstänkt får
Men hur kunde lobelia veta det
Om Lobelia inte är varken får eller ulv så kunde hon inte veta det utan försökte bara rädda sig själv, som hon själv skriver i ett inlägg som en respons till mig när jag funderade på varför hon inte röstade på Misti, som hade 2 röster - det var panik och hon högg bara en svarade hon. Jag tror inte att en ulv hade huggit en annan ulv i en sån situation. Jag tror inte att fåret hade huggit en ulv heller. Alltså tror jag att Lobelia kanske är god
Jag tror jag förstår dig nu när jag läser mellan radernaOm Lobelia inte är varken får eller ulv så kunde hon inte veta det utan försökte bara rädda sig själv, som hon själv skriver i ett inlägg som en respons till mig när jag funderade på varför hon inte röstade på Misti, som hade 2 röster - det var panik och hon högg bara en svarade hon. Jag tror inte att en ulv hade huggit en annan ulv i en sån situation. Jag tror inte att fåret hade huggit en ulv heller. Alltså tror jag att Lobelia kanske är god
Men GA röstade på henne för att hon trodde lenis var får. Då borde hon väl inte siat henne som ulv? För det vore väl nästan tjänstefel att sia någon som ulv och sedan rösta på denne som misstänkt får
Och i det fallet är det ju smartare att rösta på @Lenis som de misstänkte var siad.Men eftersom även Misti var ulv så innebär det att om även lenis är ulv så hade Lobelia två ulvar att välja mellan. Så spelar det någon roll vem hon väljer?
Men eftersom även Misti var ulv så innebär det att om även lenis är ulv så hade Lobelia två ulvar att välja mellan. Så spelar det någon roll vem hon väljer?
Men om båda är det?Ja jag tycker ju det. Jag tror inte att en ulv hade valt en annan ulv.
Men om båda är det?
Som ett alibi eftersom vi andra ändå inte hajat att GA siat @Lenis ?Men det stod ju liksom inte mellan Lenis och Misti - Misti hade 2 röster sen var det flera som hade 1, varför välja en kollega i så fall? Hon hade kunnat välja vem som helst av alla som ahde 1 röst som hon i så fall vet inte är ulv/får (om hon nu är ulv).
Ja jag tycker ju det. Jag tror inte att en ulv hade valt en annan ulv i första hand.
Jag tror att Lobelias val var helt slumpmässigt
Men du tror ju att Lenis är ulv?
Ja ulv eller får.
Jag tror alltså inte att Lobelia är ulv som slumpmässigt valde en annan ulv
bollen__?
Det var väl ändå Paddi?