Detta inlägg får mig att bli lite misstänksam.Jag har lagt både @Mirtai och @fio åt goda hållet av uppenbara skäl, @Lenis ligger pyrt till av samma uppenbara skäl, @Lobelia känns som om hon behöver synas i sömmarna när jag tittar på de två inläggen om oengagemang igår, det känns som om ett av dem hamnade på villovägar?
Om då Mistimed var ulv, Lenis antagligen är det och jag är lite misstänksam mot Lobelia så återstår det en ulv och då blir @Hedinn den jag är nyfiken på iom rösten på GA igår.
Jag tyckte inte att det var speciellt tydligt att GA siat Lenis igår men när jag läser igen idag så är GAs svamlande kanske ett sätt att vara "lagom" tydlig? Svårt när inte spionen kan bekräfta men den har väl då fått antingen fifflarraden eller ängelraden och känner således till en god iaf.
Varför skulle ulvarna äta upp någon de nyligen röstat på? Nej jag tror snarare tvärtom så att ulvarna sen kan sprida misstankar mot den som röstade på den som blev uppäten.
Och sen tycker jag både du och fio är märkliga som hakar upp er på lobelia. Verkar osannolikt att hon skulle vara ulv. Tycker snarare att ni är skumma som gärna misstänker lobelia fast hon överlevde natten.