Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe jag överlever oavsett roll. Har varit för oengagerad.
Hehe jag överlever oavsett roll. Har varit för oengagerad.
Oups, jag trodde jag skulle ryka. Jag får försöka engagera mig lite mer.
Jag hade typ 0 sekunder att rädda mig på och hade inte full koll på rösterna. Jag hade ett färdigt inlägg på Lena 21:59 och hann inte med att fixa till det. Jag har misstankar mot Lenis och visste hon hade en röst men hann inte.En reflektion - Lobelia försökte rädda sig själv (enligt sitt röstinlägg) men valde att rösta på Lenis snarare än Mistimed som hade 2 röster medan Lenis bara hade 1.
MM?Ja nu fick man ju en hel del att fundera på, både över vad MM gjort o den där extrarösten står för.
Jag förstår inte riktigt frågan, ja det är lite skämtsamt i det, jag blev förvånad att jag överlevde och jag har känt mig oengagerad men skämt, nej.Skämtar du nu igen
Aha du menar så!Jag hade typ 0 sekunder att rädda mig på och hade inte full koll på rösterna. Jag hade ett färdigt inlägg på Lena 21:59 och hann inte med att fixa till det. Jag har misstankar mot Lenis och visste hon hade en röst men hann inte.
Jag tror det är andra rösten totalt jag missar i alla lekar
MM är inte med i denna lek. Hon menar Mistimed
Uppdatering!
Ni lynchade ulven Mistimed.
Nattdl 10.30
Nu får du förklara dig, jag har försökt att vara aktiv okej inte så mycket som jag önskar men passiv är jag väl inte eller vad menar du?@Lobelia - varför så passiv?
Jag förstår att man har tidsbrist å kanske inte hinner med (och teorier kan bli utifrån det)
Men att vara passiv gynnar ju bara en sida
du säger ju själv att du är oengagerad - det är samma sak som passiv för mig.Nu får du förklara dig, jag har försökt att vara aktiv okej inte så mycket som jag önskar men passiv är jag väl inte eller vad menar du?
Jag ser det inte som synonymer, inte här åtminstone sen skrev jag känner mig oengageraddu säger ju själv att du är oengagerad - det är samma sak som passiv för mig.
Jag förstår inte riktigt frågan, ja det är lite skämtsamt i det, jag blev förvånad att jag överlevde och jag har känt mig oengagerad men skämt, nej.
[/QUOTE]Jisses vad dött det var här ? Inte en teori om något alls efter dagens DL
Ska försöka mig på en liten sammanfattning av de personer jag har nått att säga om.
cirkus Inget konstigt med henne sofar, håller inte henne åt något håll men känns ändå som om hon försöker leta ulvar. Hennes röstmotivering i dagens röstning tycker jag är värd att kolla vidare på.
glömmerallt Tyckte hennes röstning idag var extremt konstig först, fanns liksom ingen riktig teori men är något jag ska hålla i minnet dvs 3 rösten som hon skrev om föregående natt vilket sedan utmynnades i att hon röstade på den personen som la den dvs Lenis. Om jag fattat teorin och scenariot rätt vilket inte alls är säkert så lägger jag henne åt sidan iallafall för tillfället. Tänkte fråga ut henne mer om det i morgon
Lenis seglar ju lite upp på min lista över de jag funderar lite extra på baserat på glömmer allts inlägg , men jag vet ju inte om det stämmer så jag avvaktar tillsvidare.
Hedinn blir jag lite fundersam över då som jag skrev om cirkus teori att det var värt att kolla vidare på.
LenaH tycker jag är på sitt vanliga vis när hon spelar för den goda sidan så jag lägger henne åt sidan för nu.
Mirtai röstade ju som jag på Mistimed vilket talar för att hon inte skulle spela på den onda sidan iallafall å andra sidan är det väl inte första gången en ulv har röstat ut andra ulvar. Men det känns långsökt i detta fallet.
Q får jag inget grepp om alls, känner inte alls igen henne i sin nya q kostym så har ingen som helst aning om var jag har henne.
Lobelia tycker jag beter sig lite skumt genom leken, kan inte sätta riktigt fingret på det och i slutet la in lite märkliga inlägg , men det behöver inte betyda något egentligen men bara konstigt att hon skrev i princip samma inlägg två ggr.. som om ett av dom var menat någonannanstans... till lyan kanske ? Oxå märkligt att hon inte la in rösten på mistimed för att rädda sig själv men jag kan förstå om hon inte hann se hur ställningen såg ut i slutet för det var nästan omöjlig.
karamelldrottningen känns helt förvirrande för mig, ena stunden känns hon knivskarp och andra stunden helt lost och skriver det ena förvirrande inlägget efter det andra. Får läsa igenom hennes inlägg ordentligt i morgon.
Övriga som jag inte nämnt är helt neutrala för mig så där vill jag varken säga bu eller bä.