Varulvsleken

Ja alltså, det är ju sånt vi brukar fastna i när det är onda utanför lyan och det slog mig inte förrän när jag skrev och jag hann inte tänka igenom det helt.
Sorry @Lobelia - jag hade ingen aning om att du skulle få flera röster för min tanke skulle jag behöva testa lite.
Jag hoppas du är ulv. :o

Ja alltså, det är ju sånt vi brukar fastna i när det är onda utanför lyan och det slog mig inte förrän när jag skrev och jag hann inte tänka igenom det helt.
Sorry @Lobelia - jag hade ingen aning om att du skulle få flera röster för min tanke skulle jag behöva testa lite.

Ja det ska bli intressant att se Lobelias roll då eftersom Paddy la sin röst på Lobelia efter ditt inlägg

Ja det ska bli intressant att se Lobelias roll då eftersom Paddy la sin röst på Lobelia efter ditt inlägg
Fast @Paddington kan inte gärna ha sett min och hela min teori faller ju förresten för Paddi skulle ju inte ha röstat på Lobelia om Paddi var får. :o
Men det hann jag ju inte se och inte rösten på Lobelia som kom före min heller.

hur snabbt tror du jag skriver inlägg?
Och varför skulle jag lägga en röst på någon som jag inte misstror eller ändra till någon för att någon annan har en teori om mig och den person jag röstar på?

Hehe jag överlever oavsett roll. Har varit för oengagerad.

14.17 glömmerallt röstar på Lenis
14.52 Mistimed röstar på Mirtai
21.31 fio röstar på Mistimed
21.48 Hedinn röstar på glömmerallt
21.52 Mirtai röstar på Mistimed
21.54 Karamelldrottningen röstar på Qitis
21.56 Lenis röstar på Lobelia
21.58 bollen__ röstar på karamelldrottningen
21.58 LenaH röstar på Lobelia
21.59 Paddington röstar på Lobelia
22.00 cirkus röstar på Hedinn

22.01 Lobelia röstar på Lenis (för sen)
22.01 qitis röstar på karamelldrottningen (för sen)

En reflektion - Lobelia försökte rädda sig själv (enligt sitt röstinlägg) men valde att rösta på Lenis snarare än Mistimed som hade 2 röster medan Lenis bara hade 1.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 158
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben