För sent! :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För sent! :S
Ja alltså, det är ju sånt vi brukar fastna i när det är onda utanför lyan och det slog mig inte förrän när jag skrev och jag hann inte tänka igenom det helt.Eh???
jag ska nog ta tillbaka att @qitis har koll på buke-klockan....
Mina tangenter var inte heller helt 100 när jag skulle uppmana dig att feta...Jag hann men det var fan på håret och tangenterna skötte sig inte alls.
jag förstår inte hur de sista minutrarna alltid går så JÄKLA FORT!!!Jag hann men det var fan på håret och tangenterna skötte sig inte alls.
Å jag läser som en påse nötter - inte vara tangenterna...tyckte det stod cirkus...Jag hann men det var fan på håret och tangenterna skötte sig inte alls.
Vi får ju facit på Lobelia strax så då kan jag tänka om ifall hon är god.Nu misstänker jag ju Lobelia, men jag vet ju min roll så du får helt klart tänka om @LenaH
Ja alltså, det är ju sånt vi brukar fastna i när det är onda utanför lyan och det slog mig inte förrän när jag skrev och jag hann inte tänka igenom det helt.
Sorry @Lobelia - jag hade ingen aning om att du skulle få flera röster för min tanke skulle jag behöva testa lite.
Jag hoppas du är ulv.
Är hon god blir jag frusterad på mig själv, samtidigt så bevisar det ju att din teori inte hållerVi får ju facit på Lobelia strax så då kan jag tänka om ifall hon är god.
Fast @Paddington kan inte gärna ha sett min och hela min teori faller ju förresten för Paddi skulle ju inte ha röstat på Lobelia om Paddi var får.Ja det ska bli intressant att se Lobelias roll då eftersom Paddy la sin röst på Lobelia efter ditt inlägg
hur snabbt tror du jag skriver inlägg?Ja det ska bli intressant att se Lobelias roll då eftersom Paddy la sin röst på Lobelia efter ditt inlägg
hur snabbt tror du jag skriver inlägg?
Uppdatering!
Ni lynchade ulven Mistimed.
Nattdl 10.30
nog för att jag skriver snabbt, men inte såååå snabbtJättesnabbt
Uppdatering!
Ni lynchade ulven Mistimed.
Nattdl 10.30
Hehe jag överlever oavsett roll. Har varit för oengagerad.Ja alltså, det är ju sånt vi brukar fastna i när det är onda utanför lyan och det slog mig inte förrän när jag skrev och jag hann inte tänka igenom det helt.
Sorry @Lobelia - jag hade ingen aning om att du skulle få flera röster för min tanke skulle jag behöva testa lite.
Jag hoppas du är ulv.
samma här, å jag var nästan inne på att att Mirtai la en hämndröst (men skrev inte ut det )Jag blir alltid lika förvånad ...när det blir en annan en den som har mest synliga röster
Det måste betyda att en PM-röst hamnade där och att det blev lottning!
14.17 glömmerallt röstar på Lenis
14.52 Mistimed röstar på Mirtai
21.31 fio röstar på Mistimed
21.48 Hedinn röstar på glömmerallt
21.52 Mirtai röstar på Mistimed
21.54 Karamelldrottningen röstar på Qitis
21.56 Lenis röstar på Lobelia
21.58 bollen__ röstar på karamelldrottningen
21.58 LenaH röstar på Lobelia
21.59 Paddington röstar på Lobelia
22.00 cirkus röstar på Hedinn
22.01 Lobelia röstar på Lenis (för sen)
22.01 qitis röstar på karamelldrottningen (för sen)