Hedinn
Moderator
Nej, det var ju så delfinen kom till, jag hajade inte.inte hajfilnaruim?
Mvh
Kass humor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det var ju så delfinen kom till, jag hajade inte.inte hajfilnaruim?
Nej, det var ju så delfinen kom till, jag hajade inte.
Mvh
Kass humor
Jag tycker spontant att det är flera som teoriar bra och kommer med tankar idag
Iaf jämfört med gårdagen
Problemet är att några som gör det gör det fast de är onda
Gäller bara att klura ut vilka de är
Skamsen över att jag inte tillhör dem som teoriar bra dock
Livet IRL tar mycket plats och tid och ffa energi just nu- så är det bara
fio missade också att rösta och har väl inte framträtt sådär jättemycket än men jag tror åas aldrig att fio är skum.
Jag tycker spontant att det är få som teoriar.
typ damn if you do
damn if you don´t?
nåjaqitis känns väldigt laidback även om hon inte spelar som förr (thank God!) men hon kommer väl igång. Välkommen till de dödligas skara!
Välkommen till varulvslekarna
älskar att du tror att detta är mitt välkommen till lekarna / hälsningar Q
Har läst igenom nu och hittar inget särkskilt som sticker ut, det är liksom en hög av mer eller mindre dåliga förstadags teorier. Vet inte vad jag hade röstat men troligast någon av de som följde strömmen för jag är som vanligt skeptiskt till strömmröstande, så jag brukar använda det som teori när det inte är något särskilt jag finnner misstänkt. Har inte koll på röst listan för ögonblicket men den som la röst nummer 3 på CB hade nog legat risigt till om jag röstat sent.
Hade jag röstat tidigt hade jag nog valt någon som mest skrivit OT och snott ihop någon teori om att den ville verka mer engagerad i att leta ulvar än den aktiskt var eller något i den stilen.
Alltså för att sammanfatta så hade jag inte fått ihop någon välgrundad teori som jag verkligen trott på utan landat i något ganksa lånsökt.
Efter att ha läst och vändigt och vridigt på det som skrivit så fastnar jag mest på det här inlägget, mest för att inte riktigt begriper resonemangen. Det gör mig förvirrad.
OM @Hedinn och @LenaH är ulvar och Lenis Får så skulle det första stycket kunna vara ett försök att hinta,(hon följde dessutom lenas röst så det skulle absolut kunna vara fallet men jag förstår annar inte alls vad gillande av ett LL inläägg skulle ha med roller att göra.
Andra stycket får jag inte alls ihop med att hon strax därefterröstade på CB( det käns motsägelsefullt på något vis jag inte kan förklara)
Så glömmerallt röstar på Lenis för att jag tror hon kan vara får enligt teorin ovan plus att hon la tredje rösten i "stömen" vilket jag generellt finner ulvigt och att jag allmänt inte begriper hennes resonemang
Sedan med facit i handen får man inte glömma att ulvarna i denne lek visste ju om CB var en av dem eller inte, och så gör ju även fåret i denna lek. Så onda sidan hade ju allt att vinna på att få ut CB.
Visst är det så men vi kunde lika gärna ha lynchat ängeln tex istället (det har vi väl alla gjort DL1 ) så det resonemanget går ju att vända hur många varv som helst.
Håller med.
Jag förstår första rösten och i viss mån andra men de som bara hoppar på strömmen efteråt @Lenis , @Mirtai och @qitis och efter flera börjat diskutera det vettiga i att göra så känns skumma. Varför inte stanna upp och tänka? När många röstar på samma på det viset är det min erfarenhet att det bara gynnar de onda. Man har än mindre nytta av första lynchen. Min röst hamnade på Lenis, de kunde varit på någon annan men den positionen på rösten känns en aning skummare.
Ville ni att det ska bli svårare att tolka röstningen eller hur gick tankarna? Var ni bara ute efter ett lätt praktiskt offer eller ville ni dessutom gömma er i mängden och inte riskera att er första röst avslöjar er senare i leken? Nu är dessa nästan obrukbara för analys i efterhand.
Två flugor på smällen för de onda.
varför kan inte röst 1 eller 2 eller flera röster vara onda?Lenis Kom med den skummaste rösten igår, tredjerösten i strömmen, den kändes sisådär och lite skummare än övriga även om nummer 4 och 5 - Mirtai och Quits är nästan i samma klass. Jag kan ge mig på att minst en av dem är onda men vem.