För min egen skull har jag benat upp det som hänt de första sidorna:
Cirkus: Funderar om vanliga människor och ulvar sover dagtid. Cirkus tycker det är vettigt på ett sätt att de som inte visat sig i leken blir utröstad.
Cirkus menar att det är orimligt att cb är ulv, pga att denna inte varit inne sen november
som svar mot LenaH som i sin tur kontrar om hönsfjädrar av kalkoner.(dvs att Cirkus skulle uppförstora motiveringen) -jag håller inte med här tycker det var en rimlig observation från Cirkus sida.
Röstar på LenaH – pga skummast kommentar om att CB är ulvish.
Hemlig:
Lenis: Lägger tredje rösten på CB, Motivering för julfridens skull.
Qitis: Fjärde rösten på CB -Kopierar övrigas resonemang.
Glömmerallt: Glömde att rösta dag ett. Dag 2:
Röstar på Lenis. Pga att hon kanske är får plus la tredje rösten mot CB.
Hedinn: Röstar på Lobelia (dock försent) pga av Lobelias tankevurpa.
LenaH: nattDL funkar även här. Lena kontrar cirkus med att i sin tur fundera om huruvida fio är en vanlig människa.
Lägger andra rösten på CB, motiveringen är att CB inte sett leken.
LenaH rättar min miss när jag läste Glömmer allts inlägg.
fio: Skriver till LL om att det funkar bra med tiden för nattdl. Troligen för att denna har en specialroll? Tror inte en ulv skulle vara så oförsiktig, eller så kanske just därför?
Mistimed: Röstar på fio -Tror att fio spelar god och bluffar. Dag 2:
röstar på Mirtai. -upplever att denna inte försöker leta onda .
Paddington: Även padd påpekar till LL att nattdl-tiden går bra. Padd funderar på Lenas andra röst på CB.
Padd ifrågasätter Lenis teori om varför det måste vara två ulvar som gillar samma inlägg (DL-tiden).
Lägger andra rösten på Lenis -därför att Lenis la den tredje rösten på CB
Paddington reagerar på mitt ord ”några” och tycker det låter som att jag vet att onda har röstat ut CB, hon håller med men reagerar ändå på detta lilla ord (även Lenis kommenterade detta).
Lobelia: Ser inte det skumma med att rösa ut någon som är inaktiv. Gör en tankevurpa om att CB är siare -Detta kan vara en riktig tankevurpa eller en fejkad för att framstå som god. I senare inlägg hävdar hon att det var mest ett skämt alltihop.
Röstar på Lenis -vill inte strömrösta och tycker att Lenis gör det för enkelt för sig och röstar därför på Lenis.
Mirtai: Lägger fjärde rösten på CB. Motivering samma som de tidigare
Bollen: röstar på CB först. I princip en BoP