Jag fick blodad tand nu. Kan vara bybo jämt nu. Jag fixar ju det ändå
Hur räknade du ut det?
Hade du koll på de godas roller också?
Det var ju liksom tre onda kvar i det läget - skitsnyggt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick blodad tand nu. Kan vara bybo jämt nu. Jag fixar ju det ändå
Tack för gott samarbete! Även om jag kanske inte kunde bidra med så mycket. Ska bli spännande och se sammanfattningen för att få veta om jag gjorde någon nytta i leken trots min inaktivitet.
Jag tror jag kan svara för MM - det blev enkelt när man identifierade tvillingarna, att hon var häxa skrev hon nästan ut och Paddan trodde ju på Hjartagna som ängel.Hur räknade du ut det?
Bra jobbat allihopa, och speciellt tack till mina fellow onda i lyan. Och så LL såklart!
PS: @LenaH Du måste ha missuppfattat någonting om mig, jag skulle verkligen inte riskera att rösta ut en kollega för att rädda mig själv baraföratt. Om man anser att det är hänsynslöst att hellre rösta ut en kollega eller låta sig bli utröstad om det är bättre för onda sidan totalt sett är jag definitivt hänsynslös, annars är jag det inte.
Grattis goda!
Själv spelade jag uruselt, mitt nya sätt kombinerat med de nya reglerna blev bara blaha... Men efter nästa lek blir det paus för mig.
Och Mammas lyckades ställa till oreda med kommentaren om Paddington - skickligt gjort - att se till att den i det läget viktigaste spelaren blev den alla blev väldigt skeptiska till - jag gissar att ingen ängel hade vågat skydda henne den natten hon blev
Fast grejen är ju just att jag inte riktigt köpt den bilden av din spelstil.Fast jag ville bara påpeka att du nog missuppfattat den generella bilden av mig, för hade någon annan beskrivit mig så hade jag definitivt protesterat, som jag gör nu.
Jag tror jag kan svara för MM - det blev enkelt när man identifierade tvillingarna, att hon var häxa skrev hon nästan ut och Paddan trodde ju på Hjartagna som ängel.
Hur räknade du ut det?
Tack
Lyckades ju dessutom förhäxa 2 ulvar och den tredje var på G men så blev jag middag istället...
Haha, jag som tyckte den var på gränsen till dum.
Frågan är varför @Paddington trodde jag var god?Jag visste att @LenaH och @Hjartagna
var goda efter att ha läst @Paddington testamente. Och jag kollade även deras röststatistik då som talade för att dom var goda.
Sedan skulle jag reda ut vem som var tvilling men när jag diskuterade med @Habina och hon sa att @Idahoe är hennes mest misstänka så visste jag att hon var ulven. Jag hade redan satt @Jfrelin till tvilling och jag velade mellan @Idahoe och @Hjartagna men kom fram till att @Idahoe är tvilling, @LenaH är ängeln och @Hjartagna är välsignad. Dom två hade jag uppenbarligen fel på. Men det spelade mindre roll för jag visste att dom var goda. Och sen kommer @LenaH och skriver exakt likadant som jag. Sen var det kört för dom
Fast grejen är ju just att jag inte riktigt köpt den bilden av din spelstil.
Och den är som @glömmerallt skriver ovan rätt väl spridd.
Haha, "Mammas, myten, legenden" - lika känd som @cirkus toalett!
Då får vi bemöta den tillsammans eftersom jag inte heller uppfattat stilen så.Fast det jag ville påpeka var att jag protesterar mot att den bilden av mig öht existerar, för jag skulle bemöta den om den uttrycktes.
Jag tror det finns ganska många missuppfattningar om just dig i de här lekarna bland nyare deltagare. Det verkar ganska vanligt att de har någon "bild" av hur du är i lekarna
Kanske inte är så konstigt ibland t.ex när "vi"(några opreciserade lekdeltagare) brukar skämta om att du alltid är ond
Ibland känns det som en del mer ser dig som "Mammas myten legenden" än den spelare de själva spelat med. Ja menar hur många av de nyare spelare har du verkligen lurat riktigt rejält? (då menar jag inte typ bara klarat dig till slutet som ulv som du och jag gjorde härom leken) inte så många tror jag? Men du blir ju som vi var inne på i andra tråden trots det siad ofta tidigt så någons slags skräck har du npg lyckats satt i dem