Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra där goda!
Och särskilt @Matmissbrukaren - jäklars vad du nailade de onda. Inte konstigt att du blev foder den natten - du var brilljant
Ja det var ju lite kittlande öht att vi inte hade NÅGON med facit.Jag tycker det är särskilt imponerande eftersom siaren försvann på ett tidigt stadium och spionen ganska strax efter.
Haha, så ironiskt att just @Jfrelin blev tvilling i den här leken!Haha ja jag trodde folk skulle fatta det redan när Jfrelin körde ganska hårt med Habina om tvillingsnacket
Bra där goda!
Och särskilt @Matmissbrukaren - jäklars vad du nailade de onda. Inte konstigt att du blev foder den natten - du var brilljant
Instämmer helt jag blev imponerad @Matmissbrukaren du hade ju stenkoll utan extrainfo
Jag vill bara betona att jag inte kallat dig hänsynslös utan det är den generella bild som ges av din spelstil. Och grejen var ju att jag inte trodde du spelade så och därför trodde jag Idahoe satt i lyan.PS: @LenaH Du måste ha missuppfattat någonting om mig, jag skulle verkligen inte riskera att rösta ut en kollega för att rädda mig själv baraföratt. Om man anser att det är hänsynslöst att hellre rösta ut en kollega eller låta sig bli utröstad om det är bättre för onda sidan totalt sett är jag definitivt hänsynslös, annars är jag det inte.
Men jag undrar - varför röstade du inte på Idahoe och la upp för ev lottning?
Jag visste väl att ni försökte äta mig era uschla ulvar!Välsignad LenaH (försökte ulvarna käka natten då ingen dog)