Varulvsleken!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jamen herregud vad jag var sen med att hitta tvillingarna! Det var ju inte förrän där efter nattDL 4 som jag såg ljuset!

Jag tycker det är särskilt imponerande eftersom siaren försvann på ett tidigt stadium och spionen ganska strax efter.

Haha ja jag trodde folk skulle fatta det redan när Jfrelin körde ganska hårt med Habina om tvillingsnacket ;)

Bra där goda!

Och särskilt @Matmissbrukaren - jäklars vad du nailade de onda. Inte konstigt att du blev foder den natten - du var brilljant

Tack! Jag ville verkligen hitta dom men jag visste inte att jag lyckades leta reda på alla tre på en gång :p

Jag hade verkligen velat se vad dom skrev i lyan när jag räknade upp alltihopa :D

Grattis goda! :bow: Tusen tack till alla för en rolig lek, det var ju kul så jag kanske dyker upp igen. :D

Bra jobbat allihopa, och speciellt tack till mina fellow onda i lyan. Och så LL såklart!

PS: @LenaH Du måste ha missuppfattat någonting om mig, jag skulle verkligen inte riskera att rösta ut en kollega för att rädda mig själv baraföratt. Om man anser att det är hänsynslöst att hellre rösta ut en kollega eller låta sig bli utröstad om det är bättre för onda sidan totalt sett är jag definitivt hänsynslös, annars är jag det inte.

Jag har inte gjort någon snygg sammanställning men här kommer lite info om roller och vad som skedde i det dolda. (med reservation för att jag snurrat till något)

Goda

Siare Snurrfian siade mammas natt 1

Ängel Hjartagna valde Hjartagna, hjartagnaa, Matmissbrukaren, Matmissbrukare,Hjartagna, Hjartagna

Spion Paddington

Tvillingar Idaho Jfrelin

Häxa Matmissbrukaren (valde Mammas, Sasse, LenaH, Lobelia, FiaM(dock dog hen den natten så förhäxningen gällde inte).

Välsignad LenaH (försökte ulvarna käka natten då ingen dog)

Drake Sasse (blev kär i spionen paddan natten innan de dog)

Bybor Cirkus Myrten bumpo

Onda

Ulvar Mammas, habina lobeliaFiaM

Onda fen Hedinn

Grattis goda! :D

Själv spelade jag uruselt, mitt nya sätt kombinerat med de nya reglerna blev bara blaha... Men efter nästa lek blir det paus för mig. ;)

PS: @LenaH Du måste ha missuppfattat någonting om mig, jag skulle verkligen inte riskera att rösta ut en kollega för att rädda mig själv baraföratt. Om man anser att det är hänsynslöst att hellre rösta ut en kollega eller låta sig bli utröstad om det är bättre för onda sidan totalt sett är jag definitivt hänsynslös, annars är jag det inte.
Jag vill bara betona att jag inte kallat dig hänsynslös utan det är den generella bild som ges av din spelstil. :) Och grejen var ju att jag inte trodde du spelade så och därför trodde jag Idahoe satt i lyan.

Men jag undrar - varför röstade du inte på Idahoe och la upp för ev lottning?

Och Mammas lyckades ställa till oreda med kommentaren om Paddington - skickligt gjort - att se till att den i det läget viktigaste spelaren blev den alla blev väldigt skeptiska till - jag gissar att ingen ängel hade vågat skydda henne den natten hon blev

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar