PS @Paddington är fortfarande en hon trots hennes maskulina padda.Jag uppfattade det så, det misstänkta är att ändrar dig helt plötsligt som om du tar hans teori rakt av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PS @Paddington är fortfarande en hon trots hennes maskulina padda.Jag uppfattade det så, det misstänkta är att ändrar dig helt plötsligt som om du tar hans teori rakt av.
Det är ju naturligtvis möjligt, jag utgick från hur röstningen såg ut.Hoppsan då räknade jag fel, tänkte väl på att förhäxningen kunde påverka till att det blev lottning.
Det är dessutom ganska intressant att se hur du försöker vrida misstankarna mot mig @Lobelia , och bort från Habina. Och ingen av dom andra nämner du som har samma tankar. Utan du försöker kasta smuts på mig efter mitt dåliga facit. Precis så som Habina spelar.
PS @Paddington är fortfarande en hon trots hennes maskulina padda.
Det känns lite skumt här. vår gode spion faller och genast är hans gissningar inte gissningar länger utan folk tar dem som nästan fakta. Rätta mig om jag har fel men vad för information kan Paddan ha haft som andra inte har utifrån sin roll?
Det enda jag kan komma på är att han är en erfaren spelare samt att han kanske sett vem ängeln skyddade den att ulvarna misslyckades. På det hela taget så är hans gissningar ungefär likvärdig med de flesta godas. Ängeln själv vet
Jag ser det som att de som inte är utpekade genast hoppar på hans teorier. MM tillexempel, hon har enligt sina nuvarande teorier en ganska dålig röst statistik Lobelia Snurrfian Idahoe Bumpo två goda och en som hon sätter som god själv. Inte något vidare facit.
Jag måste allt titta nogrannare på MM, hon är väl snabb att acceptera någon annans teorier med hull och hår trots att rösterna sedan tidigare inte direkt refflekterar tankarna.
Ska försöka få ner lite tankar om alla innan DL om det är så att man ryker.
Paddington - Känns olustigt med tanke på mammas uttalande men hon kommer med vettiga teorier och det sätter griller i huvudet på mig.
Sasse - Likaså kommer hon med vettiga teorier, men missade att rösta idag vilket gör mig velig när det gäller henne. För det var en av kvällens röster jag verkligen velat se.
Habina - Känns fortfarande mysko. Hon har undkommit ännu en gång.
Idahoe - Känns fortfarande misstänkt. Speciellt med sista rösten på Bumpo. Hon räddar Habina där. Idahoe fick min röst igår och möjligtvis får hon det imorgon igen. Eller Habina? Är ni kollegor?
Ja om du visar dig vara ond så varför inte?Själv hade jag tänkt fortsätta med hjertagna, men röstar jag på henne kommer resten av er säkert att godförklara henne.
Ja om du visar dig vara ond så varför inte?
Hur tänkte du nu?
Vet du, jag tycker inte att du ska vara varken eller!Vet inte om jag ska bli smickrad över att mina inlägg är vettiga eller ledsen över att jag tydligen måste ha fått hjälp av lyan för att få till dem...
Ja ett jävla internet forum och jag har knappt tid idag pga jobb och hästen.
Ska jag säga lite om andra förutom Habina så liger mina misstankar mest mot Idaho. Fia har jag inte så mycekt grepp om och fram till nu så höll jag MM som neutral, nu vet e katten. Det gick snabbt att ändra sig totalt där och ja visst hittar hon lite egna teorier men jag är inne på att hon kan sitta i lyan och skratta att det gick så enkelt att vända misstankarna bort från Idaho som många länge hållt som misstänkt om än av lägre grad.